سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 2024 - 03 - 19 ساعت :
» یادداشت ها » یادداشت » طه نظری پور:ما دانشجویان فریادهای اعتراضی مردم را به جان و دل میخریم و از سنگر دانشگاه مطالبه گر حقوق آن ها هستیم؛ دوشادوش مردم سیاست های غلط را نقد میکنیم؛ و برای تحقق عدالت و کرامت با مردم هم سنگر هستیم.
یادداشت - یادداشت ها - یادداشت های مهم

طه نظری پور:ما دانشجویان فریادهای اعتراضی مردم را به جان و دل میخریم و از سنگر دانشگاه مطالبه گر حقوق آن ها هستیم؛ دوشادوش مردم سیاست های غلط را نقد میکنیم؛ و برای تحقق عدالت و کرامت با مردم هم سنگر هستیم.

دی ۱۰, ۱۳۹۶ 4۰296

به گزارش تحکیم‌نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) طه نظری دبیر واحد آموزش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌علوم پزشکی هرمزگان طی یادداشتی به بهانه اعتراضات اخیر مردمی نوشت:

در روز های اخیر شاهد حضور برخی از هم وطنان عزیزمان در کوچه خیابان های شهرهای مختلف ایران زمین هستیم که در راستای تحقق حقوق حقه خود و همچنین اعتراض به برخی سیاست های نادرست اقتصادی دست به تجمعات خیابانی زده اند.

ما دانشجویان فریادهای اعتراضی مردم را به جان و دل میخریم و از سنگر دانشگاه مطالبه گر حقوق آن ها هستیم؛ دوشادوش مردم سیاست های غلط را نقد میکنیم؛ و برای تحقق عدالت و کرامت با مردم هم سنگر هستیم.

انتظارات مردم به جاست؛ به مسئولین توصیه میکنیم که به جای دست پاچگی به میان مردم بیایند و از نزدیک پای حرف دل هم وطنانشان بنشینند و علت عدم تحقق وعده هایشان و اوضاع دردناک اقتصادی را برای مردم بازگو کنند.

قطعا این مردم می فهمند …
این مردم میدانند برکات انقلاب را…
این مردم به قول آقای رئیس جمهور بازگشت به عقب را مضحک میدانند.
این مردم آمار تک تک خون های ریخته شده جنگ تحمیلی را دارند…
این مردم دستان بسته ی شهدای غواص را دیده اند…
این مردم طعم خوش همین امنیت و آزادی که در سایه اش به خیابان ها آمده اند را چشیده اند؛ اما بعضا معاششان به تنگ آمده است.

به رسانه های ملی و گروهی توصیه میکنیم که از موضع انفعال بیرون آمده، با مردم همراه شوند و خود را از مردم جدا ندانند که عاقبت این کار چیزی جز سوق دادن مردم به رسانه های معاند و تخریب گری که از فرقه های ورشکسته و خائنی همچون منافقین و سلطنت طلبان و عربده کشان نمایندگی میکنند؛ نیست.

به همین مردم اعتماد کنید…
به غیور مردان و شیر زنانی که نظام و رهبر و دینشان خط قرمزشان است و به خوبی میدانند چه موقع ۹دی را خلق کنند و به بساط عربده کشان و هتاکان پایان دهند و چه موقع مطالبه کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت