چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 24 ساعت :
» اخبار » اخبار برگزیده » اختتامیه نشست میان‌دوره
اخبار برگزیده - اردو و نشست - اسلایدر

اختتامیه نشست میان‌دوره

اسفند ۳, ۱۴۰۱ 8۰1,650

اختتامیه سی و نهمین نشست میان دوره دفتر تحکیم وحدت با حضور اعضای انجمن های اسلامی عضو این اتحادیه برگزار شد. آقای عقیقی، دبیر رسانه دفتر تحکیم وحدت در اختتامیه این نشست، از سایت اتحادیه تحکیم وحدت رونمایی کردند.
در ادامه بخشی از سخنان ایشان را می خوانیم:
پشتیبانی رسانه و محتوای این دوره توسط تقریبا ۱۵ نفر انجام شد و از آنها برای زحماتشان تشکر میکنم.
سایت تحکیم را به تازگی تاسیس کردیم و از این پس خبر انجمن‌های مختلف را پوشش می‌دهیم و از مسئولین انجمن‌ها می‌خواهیم که اخبار و اقدامات خود را برای بارگذاری در سایت با ما در میان بگذارند.
خانوم فاتحی از ادوار دفتر تحکیم وحدت در اختتامیه این نشست در ارتباط با طراحی دکور سن فرمودند:
ما افکارمان را نباید در گفتار منتقل کنیم نمادها هم می‌توانند این کار را انجام دهند، رنگ ها و طرح‌ها می‌توانند موضوعات را منتقل کنند، سعی کردیم دکوری طراحی کنیم که در خور باشد و ما می‌خواستیم هم به فضای دانشجویی و هم شهدا بخورد.
تحکیم را به صورت کوفی بنایی نوشتیم و آن سمت هم نام محمد به شکل کوفی بنایی است و قاب دور عکس هم قاب گل است که عکس شهدا را در بگیرد و هر روز تصویر یکی از شهدا را می‌گذاشتیم و دلیل انتخاب این عکس سردار به خاطر لباس خادمی سردار است.
درباره رنگ‌های دکور هم باید بگویم رنگ‌سفید رنگ خالص و پاکی و وابسته نبودن است. رنگ طلایی هم اشاره به نور دارد و گل نرگس را به نشانه امید و ظهور منجی قرار دادیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 1.00

admin99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت