شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 27 ساعت :
» بیانیه ها » در دوران فتح الفتوح برجام بودجه دانشگاه امیرکبیر را واریز کنید
بیانیه ها - بیانیه های مهم - تحکیمی ها

در دوران فتح الفتوح برجام بودجه دانشگاه امیرکبیر را واریز کنید

اردیبهشت ۶, ۱۳۹۵ 6۰468

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر با صدور نامه‌ای به محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مدتی است جهت برگزاری برنامه‌های خود از دانشگاه درخواست بودجه می‌کنیم اما می‌گویند بودجه نداریم، اعلام کرد: تقاضا داریم از تقریبا دستاورد‌های برجام بودجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مادر دانشگاه‌های صنعتی ایران را واریز کنید.

 

در ابتدای این نامه آمده است: زیاده مصدع اوقات نمی‌شویم و از مسائلی چون کاهش رشد علمی دانشگاه‌ها، تضییع حقوق حقه دانشجویان بورسیه و فجایع اخلاقی و فرهنگی در دانشگاه‌ها عبور می‌کنیم تا به مسئله پیگیری حق دانشگاه صنعتی امیرکبیر برسیم.

در ادامه این نامه آمده است: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر (تأسیس۱۳۴۲) مدتی است جهت برگزاری برنامه‌های خود از دانشگاه درخواست بودجه می‌کند که با یک جمله یکسان از سوی مسئولین روبه رو می شود و آن اینکه «بودجه دانشگاه واریز نشده است و هیچ پولی نداریم».

این تشکل دانشجویی تصریح کرد: از آنجا که هضم این جمله در دوران پسابرجام و دوران گشایش‌های اقتصادی و دوران آفتاب تابان و فتح الفتوح برجام برایمان دشوار است و از آنجا که ما به مسائل خوشبینانه می‌نگریم از جمله صحبت‌های اخیر رئیس بانک مرکزی که گفت دستاورد برجام تقریبا هیچ بوده است، واژه تقریبا را به فال نیک می‌گیریم و تقاضا داریم از تقریبا دستاورد‌های برجام بودجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مادر دانشگاه‌های صنعتی ایران را واریز کنید.

 

۱۳۹۵۰۲۰۶۰۰۰۱۶۷_PhotoL

انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر در پایان نامه خود با اعلام شماره حساب ۱۹۸۲۳۳۳۴۷۸ دانشگاه صنعتی امیرکبیر به وزیر علوم، از وی خواست بودجه این دانشگاه را واریز کند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت