سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 2024 - 03 - 19 ساعت :
» اخبار انجمن ها » علی دهقان: شیوه تعامل مسئولان دانشگاه امیرکبیر با تشکل‌های دانشجویی بسیار تاسف‌آور شده است
اخبار انجمن ها

علی دهقان: شیوه تعامل مسئولان دانشگاه امیرکبیر با تشکل‌های دانشجویی بسیار تاسف‌آور شده است

اسفند ۵, ۱۳۹۶ 7۰66

به گزارش تحکیم نیوز( پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) علی دهقان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ضمن انتقاد از عدم حمایت مسئولان دانشگاه از تشکل‌های دانشجویی گفت: متاسفانه دانشگاه امیرکبیر مدت‌هاست که در شرایط مالی نامناسبی به سر می‌برد و به تازگی نیز وارد بحران شدید مالی شده است.

وی افزود: آنچه در دانشگاه امیرکبیر ملموس است عدم راهبرد صحیح مدیریت منابع مالی توسط ریاست دانشگاه است که در کنار نبود شفافیت مالی چیزی جز نگرانی دانشجویان را در پی ندارد.

دهقان تاکید کرد: اخیرا نیز شیوه تعامل مسئولین دانشگاه و هیات نظارت با تشکل‌های دانشجویی بسیار تاسف آور شده است و اوضاع به گونه‌ای است که معاونت دانشجویی دانشگاه به صراحت به انجمن اسلامی می‌گوید پول نداریم و بروید بودجه خود را از دکتر نجفی شهردار تهران تامین کنید!

وی گفت: با صراحت می‌گویم که مسئولین دانشگاه موظف هستند پاسخگوی وضعیت نابسامان فعلی دانشگاه در حوزه مالی باشند چرا که دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نگران آینده دانشگاهشان هستند و با استمرار وضعیت فعلی نمی‌توان آینده روشنی را برای مادر دانشگاه‌های صنعتی کشور متصور بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت