جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 03 ساعت :
» اخبار » تحکیمی ها » مردم از انقلابیونی که انقلاب را فدای خودمختاری فرزندانشان کرده اند گریزانند
تحکیمی ها

مردم از انقلابیونی که انقلاب را فدای خودمختاری فرزندانشان کرده اند گریزانند

مرداد ۶, ۱۳۹۵ 5۰72

زهرا سادات رضوی علوی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت  در مورد نفی حکومت اسلامی توسط فائزه هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: اولین باری نیست که شاهد رفتارهای عجیب و خارج از دایره‌ی نظام فائزه هاشمی هستیم.

وی افزود: دیگر از فائزه هاشمی که  قبلا با بهائیان هم پیاله شده انتظاری بیش از این نمی رود که عنوان کند حکومت اسلامی را نمی پسندد. خانم هاشمی باید بدانند که تاریخ پر است از اباسفیان هایی که ظاهرا اسلام را قبول داشتند اما حکومت اسلامی و عدل علوی را تاب نمی آوردند.

این فعال دانشجویی  ضمن ابراز تاسف از اینگونه رفتار و سخنان تاکید کرد: فائزه هاشمی با نگاه به تاریخ انقلاب باید بداند  اعتراض مردم  به رانت های آقازادگانی بوده که به پشتوانه ی پدرانشان از انقلاب و مردم سواستفاده کرده اند و حقوق مردم را تضییع نموده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران دین گریز نشده اند، ادامه داد: مردم از انقلابیونی که این روزها از مسیر اصلی انقلاب منحرف شده اند و  انقلاب اسلامی را فدای خودمختاری‌های فرزندانشان کرده اند، گریزانند. آنچه برای ملت شریف ما دغدغه و نگرانی ایجاد می کند، حمایتهای بی اساس آقای هاشمی رفسنجانی از خودسری ها و خودبزرگ پنداری فرزندانشان است.

رضوی علوی  افزود: حمایت هایی که باعث شده فائزه هاشمی گستاخی را به نهایت برساند و حکومت اسلامی را نفی کند و آمار غلط از میزان عمل به دستورات اسلام ارائه دهد! باید از فایزه هاشمی پرسید  کجای اسلامی که مدعی آن هستند، حکومت اسلامی را به گوشه ای می راند و عامل دین گریزی مردم معرفی می کند؟

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت  بیان داشت: آحاد مردم ایران اسلامی همچنان محکم و استوار پای ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند و از مسئولین قوه قضاییه می خواهند هر چه سریع تر تکلیف این عناصر معلوم الحال را مشخص کند، که بر گرده ی مردم ایستاده اند و علیه  خواست مردم سخن می رانند و خون بر دل خانواده ی شهدا و انقلابی ها کرده و آب بر آسیاب دشمن می ریزند!

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت