سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 07 ساعت :
» اخبار » تحکیمی ها » شانتاژ رسانه‌ای علیه استاد انقلابی حسن عباسی
تحکیمی ها

شانتاژ رسانه‌ای علیه استاد انقلابی حسن عباسی

مرداد ۱۶, ۱۳۹۵ 6۰136

اتحادیه انجمن‌های  اسلامی دانشجویان ( دفتر تحکیم وحدت ) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: شانتاژ رسانه‌ای علیه استاد انقلابی حسن عباسی که به صورت هماهنگ کلید خورد به چند دلیل است، اول منحرف کردن اذهان عمومی از قضایای بسیار مهم و حیاتی‌ای مانند فیش‌های نجومی و انتشار اسناد محرمانه هسته‌ای ما از طریق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، دوم خراب کردن چهره انقلابی استاد و سوم، انتقام از حسن عباسی به دلیل افشای ماهیت پلید ضد انقلاب و خرابکار داخلی.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَ هَاجَرُوا وَ جَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللَّـهِ وَ أُولَکَ هُمُ الْفَائِزُونَ (ایه۲۰ سوره توبه)

چند روزی است که خبر دستگیری معلم استراتژیِ جبهه انقلاب قلب هارا آزرده کرده  و همزمان همه انقلابیون را به بُهت فرو برده و جبه ی ضد انقلاب خارجی ونوچه های سلطنت طلب داخلی شان را به پایکوبی مشغول کرده است .

این که  جبهه ضد انقلاب داخلی وخارجی همزمان به خوشحالی از این اقدام یاد میکنند ،نشان دهنده استمرار انقلابی  بودن  استاد ،  وخارچشم بودن ایشان برای  غربزده  های داخلی و اربابان خارجیشان است ،وباید به استاد تبریک گفت و این مژده را داد که ای مرد هنوز در راه انقلاب  خمینی هستی ،پس به راهت ادامه بده .

اما سوالی که  چشمان تیز بین حزب الله را  به خود مشغول کرده این است که چگونه در بلبشوی رسانه ای درمورد  فیش های نجومی و لو رفتن اسناد هسته ای ما از طریق آژانس  بین المللی انرژی اتمی  به یک باره سخنرانی  به عمد تقطیع شده استاد عباسی که در سال ۸۹ ایراد شده بود به صدر اخبار رسانه های داخلی ورسانه های ضد انقلاب خارجی تبدیل میشود .این همه هیاهو برای چه بود ؟

این شانتاژ رسانه ای علیه استاد انقلابی که به صورت هماهنگ کلید خورد به چند دلیل میباشد :

۱)منحرف کردن اذهان عمومی از قضایای بسیار مهم وحیاتی ای مانند فیش های نجومی و انتشار اسناد محرمانه هسته ای ما از طریق آژانس بین المللی انرژی اتمی .

۲)بد نام کردن و خراب کردن چهره انقلابی استاد حسن عباسی در بین جبهه انقلاب و دوستداران انقلاب اسلامی با تقطیع سخنان ایشان و همچنین ایجاد اختلاف بین نیروهای نظامی انقلاب اسلامی ،یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران .

۳)انتقام از استاد حسن عباسی به دلیل افشای ماهیت پلید ضد انقلاب و خرابکار داخلی وهمچنین افشای مذاکرات محرمانه جناب اقای حسن روحانی با افراد اسراییلی در سال ۶۵ در پاریس و همچنین نقد های به جا و صریح استاد عباسی از تیم مذاکره کننده دولت در موضوعات مختلف دیپلماسی و امنیتی .

البته دلایل دیگری نیز برای این شانتاژ رسانه ای و به اصلاح اهل فن لمپنیسم رسانه ای نیز میتوان یافت ،ولی عمده ترین مسائل همینهایی بود که بیان  شد.

اکنون این سوال پیش می اید که چرا برادران غیور ارتشی با وجود عذر خواهی و دانستن سوابق بسیار درخشان استاد عباسی وهمچنین وجود کینه  بیش از حد جبهه ضد انقلاب داخلی وخارجی از ایشان ،در دام این شانتاژ رسانه ای افتادند و از استاد شکایت کردند؟ و به  همین خاطر ایشان به دلیل نداشتن وثیقه قابل قبول  برای دادگاه رهسپار زندان شدند.ایا این برخورد با افراد دیگری که جزو مسئولین بلند پایه نظام هستند  نیز انجام میشود ؟چرا زمانی که اقای دکتر ظریف در سال ۹۲ در جمع دانشجویان دانشگاه تهران  با جملاتی تمسخر امیز سیستم دفاعی ونظامی  کشور را خطاب میکنند و میفرمایند:

«باید بگویم که غربی‌ها از چهار تا تانک و موشک ما نمی‌ترسند، از این مردم می‌ترسند. آیا شما فکر کرده‌اید که آمریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم‌های نظامی ما را از کار بیندازد، از سیستم نظامی ما می‌ترسد؟ آیا واقعا به خاطر سیستم نظامی ماست که آمریکا جلو نمی‌آید؟»

از ایشان شکایتی به عمل نمی آید ؟

باید بگوییم که متاسفانه دست خارجی استکبار و نوچه های داخلیشان توانست علاوه بر عوض کردن فضای رسانه ای موجود که رفته رفته داشت به یک مطالبه ملی در زمینه فیش های نجومی و افشای اسناد هسته ای ما  توسط اژانس بین المللی انرژی اتمی  منجر میشد ،حیثیت انقلابی استاد را نیز مورد خدشه قرار دهد .

که البته با هوشیاری خود استاد عباسی و عذر خواهی به موقعشان  باعث شد نقشه این مزدوران پلید خنثی شود.

همچنین  دفتر تحکیم وحدت از برادران غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تقاضا میکند تا ان شاالله  مانند همیشه با برخورد صحیح  ومتین آن ها این قضیه ختم به خیر بشود و وبار دیگر بصیرت آن ها  نقشه دشمن خارجی وداخلی را خنثی کند و شر آن را به خودشان برگرداند .

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت