دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 05 ساعت :
» اخبار » تحکیمی ها » قوه قضائیه به روشن‌سازی مذاکرات روحانی با سران اسرائیلی بپردازد
تحکیمی ها

قوه قضائیه به روشن‌سازی مذاکرات روحانی با سران اسرائیلی بپردازد

مرداد ۱۶, ۱۳۹۵ 9۰135

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی عضو دفتر تحکیم وحدت در بیانیه ای ضمن محکوم کردن بازداشت حسن عباسی و شوک آور بودن آن، به منحرف کردن اذهان عمومی در پشت پرده این شانتاژ رسانه ای اشاره کرد.

متن بیانیه به این شرح می‌باشد:

انتشار فیلم ۱ دقیقه ای از جلسه ۱۵۰ دقیقه ای کرسیِ نظریه پردازی کلبه کرامت که در رسانه های ضدانقلاب داخلی و خارجی انتشار یافت، منجر به ایجاد تنش جدیدی در سطح جامعه و برخی مسئولین شد.این در حالیست که اخبار فیش های حقوقی نجومی ِ دولتمردان و انتشار اسناد محرمانه هسته ای ایران از طریق آژانس بین المللی انرژی اتمی به رسانه ها در صدر بازدیدها و پیگیری ها قرار داشت و در حال تبدیل به یک مطالبه عمومی بود.

داستان آشناییست … بی سواد خواندن منتقدین دولت و به جهنم فرستادن آنها هم زمان با اعلام نتیجه فاجعه‌بار دادگاه کرسنت؛ که منجر به تغییر تیتر اول سایت های خبری و روزنامه ها از «جریمه ۱۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون دلاری ایران به دادگاه لاهه بخاطر کرسنت»  به «فحاشی رییس جمهور به منتقدین» شد، در کنار انحراف اذهان عمومی، تیری که پرتاب شد به امید به بار نشستن هدف دیگری نیز بود؛ ایجاد تفرقه بین نیروهای نظامی انقلاب اسلامی: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارتش جمهوری اسلامی ایران.

به حمدلله این مسئله واقع نشد و ید واحد جمهوری اسلامی ایران، اتحاد خود را کما فی السابق حفظ کرد.

در این بین خبر بازداشت استاد عباسی که یکی از تحلیلگران و استراتژیست های جبهه انقلاب است، شوک عجیبی را به فعالین جبهه انقلاب وارد کرد. این که  جبهه ضد انقلاب داخلی وخارجی همزمان به خوشحالی از این اقدام یاد میکنند، نشان دهنده استمرار انقلابی بودن استاد و خارچشم بودن ایشان برای غربزده های داخلی و اربابان خارجیشان است.

این حرکت معاندین یادآور سخن گهربار امام خمینی(ره) است : اگر روزی رسانه‌های آمریکا از شما تعریف و تمجید می‌کنند، شرم کنید؛ اما اگر از شما بد گفتند بدانید راه درستی می‌روید و به خاطر اینکه از شما ضربه می‌خورند، خوشحال باشید.

حال مطالبات دانشجویان به شرح زیر است :

رئیس محترم قوه قضائیه؛

ارائه مدارک مربوط به مذاکرات حسن روحانی با مسئولین اسرائیلی آن هم به صورت غیرقانونی، غیرعلنی و در شرایط حساس مربوط به آن زمان، منجر به شکایت دولت از حسن عباسی و کشاندن ایشان به دادگاه شد. در دادگاهی که حسن عباسی تبرئه شد، اعتبار اسنادِ ارائه شده تایید می شود. از رییس محترم قوه قضائیه می خواهیم همانطور که برای اثبات حق در موضوع شکایت ارتش جمهوری اسلامی از حسن عباسی تلاش می کنند به روشن سازی مذاکرات غیرقانونی حسن روحانی با سران اسرائیلی نیز بپردازند.

برادران عزیزمان در ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی؛

ضمن تقدیر و تشکر از غیرتمندیتان، خواهشمندیم فارغ از تمامی شانتاژهای رسانه ای، با ذهنی باز و سینه ای حق جو از آبروی ارتش و سپاه دفاع کرده و آنانی که ارتش را مُرده می‌خوانند و خودباختگان خودکم بینی که لبخندزنان، سیستم نظامی کشور را در مقابل ِ یک بمب آمریکایی(!) مختل شده می پندارند، به دادگاه فراخوانده و بازخواست نمایید.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت