جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 03 ساعت :
» اخبار » تحکیمی ها » منصوبین رئیس جمهور چرا مانند مولایشان با منتقدان برخورد نمی کنند
تحکیمی ها

منصوبین رئیس جمهور چرا مانند مولایشان با منتقدان برخورد نمی کنند

مرداد ۱۹, ۱۳۹۵ 9۰126

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان (دفتر تحکیم وحدت) در پی شکایت معاونت فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و فرماندار قزوین از تشکل های انقلابی این دانشگاه بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
(اما الظلم الذی لایترک، فظلم العباد بعضهم بعضا…) امام علی علیهم السلام
اما ظلمی که بخشوده نمی شود، ظلمی است که بعضی از بندگان خدا بر بعضی دیگر می کنند.
تکرار سرکوب انقلابیان و جوانان حزب الهی بار دیگر در دولت به اصطلاح حامی آزادی بیان باعث تعجب(!!!) مردم انقلابی شد، منصوبین دولت همکار کدخدا طاقت دیدن تعجب های(!!!) دانشجوهای متدین و همسنگران عزیزمان در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برای مطالبه آرمان های انقلاب را نداشتند و آستانه صبرشان آن ها را راهی دادگاه و دادسرا کرد.
جملات گهربار ریاست جمهوری در مراسم ۱۶ آذر سال ۱۳۹۴ از خاطر دانشجویان پیرو امر ولایت نرفته است:«البته نظر من این است که شاید اشتباه کنم همه آن چیزی که به من گفته می‌شود و خودم هم همین را حس می‌کنم که فضای دانشگاه سال ۹۴ نسبت به ۹۲ زمین تا آسمان فرق کرده است، ممکن است هنوز هم فضا امنیتی باشد و من نمی‌پسندم. ما فضای امن می‌خواهیم نه فضای امنیتی».
آری درست است جناب رئیس جمهور، فضای دانشگاه را عوض کردید، دانشجوها راهی دادگاه شده اند به جرم ابراز تعجب(!!!)، انقلابیون راهی جهنم شده اند به جرم مطالبه گری انقلاب، منتقدین بی شناسنامه خوانده شدند به جرم ابراز برائت از همکاری شما و کدخدا… و چه دلگیرانه است اگر تعجب نکنیم (!!!)…

رئیس جمهور کشور عزیز ایران

منتقدین رهبری از دست ایشان قران به یادگار می گیرند؛ اما منتقدین دولت شما احضاریه دادگاه تحویل می گیرند، سئوال برانگیز است منصوبین شما که خود را پیروان ولایت فقیه می دانند، چرا شیوه برخورد با منتقدین را مانند مولایشان رعایت نمی کنند.
با برکناری فرماندار قزوین و معاونت فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، برای اولین بار به شعار «فضای امن نه امنیتی» که داده اید عمل کنید که دیگر مسئولین شما جرات تکرار چنین کاری را نداشته باشند.
وزیر محترم علوم
به اذعان خودتان هیچ گونه برنامه فرهنگی برای دانشگاه ندارید، جوانان انقلابی برنامه های فرهنگی خودشان را تعریف شده و مشخص می دانند و از وظایف خود کلمه‌ای قصور نخواهند کرد؛ چون ۱۲ توصیه رهبرشان را دریافت کرده اند و برای انجام این توصیه ها از تهدیدات منصوبین شما هیچ ترسی ندارند؛ بلکه مقابله منصوبین شما با تشکل های انقلابی این جوانان را مصمم تر از گذشته خواهد کرد؛ ما پیشنهاد ما به شما این هست که برنامه فرهنگی ای برای معاونین فرهنگیتان تعریف کنید و به آنها آرمان های انقلاب، آداب رفتار با منتقدین و دانشجویان انقلابی را آموزش دهید تا دیگر چنین اتفاقی تکرار نشود.
و کلام آخر
اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان تا لحظه آخر حامی تشکل های انقلابی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) هستند و همراه با این عزیزان برای سرکوب کردن این اقدام از هرگونه کوششی دریغ نخواهند کرد.
والسلام علی من اتبع الهدی
انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان(دفتر تحکیم وحدت)

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت