دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 06 ساعت :
» اخبار » تحکیمی ها » واکنش انجمن اسلامی دانشجویان آزاد پرند در خصوص برخورد با تشکل‌های انقلابی دانشگاه قزوین
تحکیمی ها

واکنش انجمن اسلامی دانشجویان آزاد پرند در خصوص برخورد با تشکل‌های انقلابی دانشگاه قزوین

مرداد ۱۹, ۱۳۹۵ 7۰244

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد پرند عضو دفتر تحکیم وحدت در بیانیه ای نسبت به برخورد با سه تشکل دانشجویی انقلابی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین واکنش نشان داد.

در این بیانیه با ابراز تاسف از محدودیت های صورت گرفته برای تشکل های دانشجویی و برخوردهای امنیتی با فعالین دانشجویی در دولتی که از شعارهای رایج آن ایجاد فضای نقد و آزادی بیان به خصوص برای فعالین دانشجویی بود ، مسئولین مربوطه را به سعه صدر، نقد پذیری و تعامل لازم در رفتار با دانشجویان حتی در صورت اشتباه آنها دعوت می‌کند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

(خداوند دوست‌ ندارد کسی‌ به‌ سخنان‌ زشت‌ صدای‌ خود را بلند کند؛ مگر آن‌ کس‌ که‌ به‌ او ستمی‌ رسیده‌ است‌. و خداوند پیوسته‌ شنوا و داناست‌. اگر شما کار خیری‌ را که‌ می‌کنید، ظاهر و آشکار کنید؛ و یا آنرا پنهان‌ و مخفی‌ بدارید؛ و یا از کار زشت‌ دگران‌ درگذرید؛ و إغماض‌ نمائید؛ پس‌ البتّه‌ خداوند همیشه‌ صفتش‌ اینست‌ که‌ از بدی‌ها و زشتی‌ها در می‌گذرد؛ با آنکه‌ هر گونه‌ قدرت‌ بر انتقام‌ و پاداش‌ دارد.)
متاسفانه با خبر شدیم دوستانمان در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین به همراه اعضای سایر تشکلهای دانشجویی دانشگاهشان به خاطر بیان دغدغه های انقلابی، مواضع سیاسی و نقدهای مد نظر خود به دولت که از حقوق مسلم فعالین دانشجویی می باشد با شکایت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه خود و فرمانداری شهر قزوین مواجه گشته اند.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد پرند ضمن ابراز تأسف از محدودیت های صورت گرفته برای تشکل های دانشجویی و برخوردهای امنیتی با فعالین دانشجویی در دولتی که از شعارهای رایج آن ایجاد فضای نقد و آزادی بیان به خصوص برای فعالین دانشجویی بود ، مسئولین مربوطه را به سعه ی صدر، نقد پذیری و تعامل لازم در رفتار با دانشجویان حتی در صورت اشتباه آنها دعوت می‌کند.
ان‌شاالله مشکل فوق نیز هرچه زودتر برطرف شود ، از دانشجویان آزرده دلجویی گردد و زین پس دیگر شاهد چنین برخوردهایی با دانشجویان منتقد نباشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت