جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 03 ساعت :
» اخبار » تحکیمی ها » اعلام حمایت انجمن اسلامی دانشگاه شریعتی از تشکل‌های انقلابی دانشگاه امام خمینی(ره)
تحکیمی ها

اعلام حمایت انجمن اسلامی دانشگاه شریعتی از تشکل‌های انقلابی دانشگاه امام خمینی(ره)

مرداد ۲۰, ۱۳۹۵ 7۰61

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی از مشکلات ایجاد شده برای تشکل های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین ابراز تاسف کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

خبری که در رابطه با شکایت معاونت فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی و فرمانداری قزوین از دبیران تشکل انجمن اسلامی، جامعه اسلامی و بسیج دانشجویی این دانشگاه منتشر شد، برای جامعه دانشگاهی بسیار تعجب آور بود. شکایتی به دلیل فعالیت های یک تشکل دانشجویی در قالب قانون و چهارچوب آزادی بیان که توسط دانشجویان نواندیش این سرزمین صورت گرفته و تنها با بیان حقایق، اظهارنظر ها و روشنگری های منطقی در مورد مسایل جاری کشور و منطقه همراه بوده است.

در این میان این سوال در ذهن ها به وجود آمده که آیا دعوت مسئولین به داشتن سعه صدر در برابر مسایل، شامل اشتباهات احتمالی از سوی دولت می شود؟ در دولتی که ادعای ایجاد فضای باز در دانشگاه ها را دارد، برخورد امنیتی با دانشجویان مخلص، مومن و پر دغدغه، توسط نهاد های مستقیم دولتی چه معنایی دارد؟ آیا این شکایت ها و سرکوب جوانان پرامید این سرزمین، در اصلاح مشکلات و توسعه ایران عزیزمان کارآمد است؟

انجمن اسلامی دانشکده فنی دکتر شریعتی صمیمانه حمایت خود از دانشجویان انقلابی دانشگاه بین المللی امام خمینی را اعلام می کند و از مسئولین تقاضا دارد که نگذارند این نمونه اقدامات موجب اتلاف وقت و عدم رسیدگی به مسائل مهم تر کشور و شکوفایی فکری دانشجویی شود.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده دانشکده فنی دکتر شریعتی

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت