جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران دولتی خلاف قانون است
اخبار - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - سرخط خبرها

پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران دولتی خلاف قانون است

اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ 6۰104

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛حسن صادق‌مقدسی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با انتقاد از پرداخت حقوق نجومی به مدیران بیمه، اظهار داشت: ما شاهد هستیم در دولت کنونی که مدام از عدم سرمایه و درآمد برای اقدام به کارهای عمرانی صحبت می شود، حقوق های نجومی و پرداخت های کلان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران دولتی خلاف قانون است، افزود: اینکه بیمه مرکزی که منتسب به دولت است در پرداخت ها هیچ حد و مرزی برای حقوق و مزایا ندارد و فاصله‌ای بین کف و سقف قرار نمی دهد به هیچ عنوان منطقی نیست.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه حتما پرداخت حقوق نجومی به مدیران بیمه هم تقصیر دولت قبل است، گفت: متأسفانه روحانی و دولت یازدهم برای فرار از پاسخگویی هر مشکل و تقصیری را به گردن دولت قبل می اندازد. امروز نیز دولت می‌تواند برای فرار از پاسخگویی پرداخت‌های نجومی به مدیران بیمه را تقصیر دولت قبل بی‌اندازد.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در پایان خاطرنشان کرد: اینکه یک فرد دیگری نیز که خود مصداق پرداخت حقوق نجومی بوده  جایگزین رئیس قبلی شود، توهین به مردم است. خوب است رئیس جمهور به‌جای قطع یارانه نیازمندان جلوی پرداخت‌های نجومی را بگیرد.

منبع: فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت