سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 2024 - 03 - 19 ساعت :
» اخبار » بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت در واکنش به اقدام آمریکا نسبت به تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
تحکیم وحدت
اخبار - بیانیه ها - دسته‌بندی نشده

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت در واکنش به اقدام آمریکا نسبت به تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تیر ۲۴, ۱۳۹۸ 6۰239

«بسم الله الرحمن الرحیم»

?تصمیم روز گذشته کاخ سفید مبنی بر #تروریست خواندن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در حالی صورت گرفت که دولت ایالات متحده خود بزرگترین حامی تروریست در جهان می‌باشد. حمایت از رژیم تروریستی صهیونیستی، حمایت از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن توسط حاکمان #سعودی، راه اندازی و تغذیه اطلاعاتی و مالی #داعش به گفته خودشان، حضور مستقیم و غیر مستقیم در قتل و غارت بسیاری از کشور های جهان، دولت ایالات متحده آمریکا را به ابر تروریست بین المللی تبدیل کرده است. دولتی که با وقاحت هرچه تمام، به قانون اساسی و تمامیت ارضی کشور ها یورش می برد و قلدر مآبانه مقاصد شوم خود را پی می گیرد.

?از نظر این دولت جنایتکار هر کس به جای تعظیم کردن، در مقابل زورگویی ها بایستد و مقاومت کند تروریست است. آنان که روزی رویای #خاورمیانه جدید در سر داشتند نباید هم در برابر خاورمیانه تغذیه شده از اکسیر مقاومت، که بازیگر اصلی آن رزمندگان سپاه پاسداران بودند، سکوت کنند و به اجبار و از سر استیصال دست به حرکات کوری بزنند که جز محبوب‌تر شدن این ارگان نظامی در دل ایرانیان و سایر مردم منطقه و تمامی آزادی خواهان جهان ، منفور تر شدن هر چه بیشتر آمریکا و دست نشانده هایش حاصل دیگری ندارد.

?همانطور که تحریم #سپاه_قدس و تروریستی خواندن آن در سال های گذشته، نتیجه ای جز سفرِ چراغ خاموش و دزدکی #ترامپ به پایگاه‌های نظامی اش در عراق نداشت ، تروریست دانستن سپاه پاسدارن نیز نتیجه‌ای جز فرار چراغ خاموش نیروهای تحت فرماندهی سنتکام از منطقه نخواهد داشت.
مقامات آمریکایی باید قبل از اتخاذ چنین تصمیماتی به تصاویر زانو زدن تفنگدارانشان در آب های سرزمینی کشورمان، همچنین نقشه خاورمیانه جدید و جغرافیای محور مقاومت مجددا نگاهی بیاندازند که شاید موجبات عقلانی‌تر شدن تصمیماتشان فراهم شود.

?در پایان اتحادیه #دفترتحکیموحدت ، ضمن محکوم نمودن این اقدام حقیرانه دولت آمریکا ، اعلام می‌نماید این رفتارهای دیوانه‌وار نمایه ای از احتضار قریب الوقوع منطق حکومت داری لیبرال دموکراسی در آمریکاست که موید وعده نوید بخش « وقل جاء الحق وزهق الباطل ان الباطل کان زهوقا » است که با همت رفیع سلحشوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق خواهد شد ان شاءالله.

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحکیم نگار «خبرنگار»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت