جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » بیانیه انجمن‌ اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در پی لغو پرشورترین برنامه دانشجویی دانشگاه
اخبار - اخبار انجمن ها - بیانیه ها - دسته‌بندی نشده

بیانیه انجمن‌ اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در پی لغو پرشورترین برنامه دانشجویی دانشگاه

تیر ۲۴, ۱۳۹۸ 6۰90

یانیه انجمن‌ اسلامی دانشجویان دانشگاه #امیرکبیر در پی لغو پرشورترین برنامه دانشجویی دانشگاه

?از سال ۹۴ که هنوز امضایی پای سند #برجام زده نشده بود،به بررسی روندمذاکرات پرداختیم و با درسی که از تاریخ مذاکرات گرفته بودیم از آینده هشداردادیم.
?سال ۹۵ در مراسم ختمی در سوگ ازدست دادن ثمره خون #شهیدان هسته‌ای نشستیم.
?سال ۹۶ از ثمره #تدبیر دولت امید در”کیک زردی که بنفش شد”گفتیم؛ از بی تدبیری هایی که حق مسلم مارا گرفت و قلب فناوری جوانان ایران را با بِتُن پرکرد.
?سال ۹۷ هشدار دادیم که دیگر نخواهیم گذاشت این اتفاق ها که دیگرکسی عهده دار مسئولیتش نیست برای یادگار تهرانی مقدم ها بیفتد.
?در سال ۹۸ اما دیگر خبری از برگزاری برنامه #حسن_عباسی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به گوش نخواهد رسید. پوستر های سطح دانشگاه دیگر دانشجویان را ۲۰ فروردین به سالن مولانا نخواهد کشاند!

⚠️ آقای رئیس جمهور اگر شما تحمل شنیدن چند جمله را از حسن عباسی ندارید و او را به حبس محکوم کرده اید به ما بگویید جرم کسی که به ملت ایران افراطی، هوچی باز، بزدل و عقب مانده گفته است چیست؟ چند ماه حبس دارد و در کدامین دانشگاه نباید اجازه ورود به او داده شود؟؟ البته که در این سالها آنچه ما دیده ایم این است که جناب رئیس جمهور اساسا مقامی برای #دانشجو قائل نیستند و حضور در میان دانشجویان را در شان خود نمی بینند…!

?مدیریت فرهنگی دانشگاه که نمی تواند بین کسی که یک شاکی خصوصی دارد با آنکه به جرم اقدام علیه امنیت ملی و ایجاد آشوب دست به فتنه زده است تفاوتی قائل شود، اجازه سخنرانی به او نداده است و امسال امیرکبیر بی حضور حسن عباسی در روز فناوری هسته ای سپری می شود. اما این عدم حضور به هیچ عنوان باعث نخواهد شد که ما از اهداف خود کوتاه آمده و از راه حقِ احمدی روشن و شهریاری سخن نگوییم…

متن کامل بیانیه :

https://t.me/AnjomanEslami_AUT

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحکیم نگار «خبرنگار»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت