شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 04 ساعت :
» اخبار » سرکار خانم صلایی دبیر فرهنگی و جناب آقای پویان راد دبیر آموزش اتحادیه‌ دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرگزاری فارس در میزگرد دانشجویی «راهکارهای مواجهه دانشجویان با آسیب‌های اجتماعی و تغییر هویت ملی‌ مذهبی»
اخبار - مصاحبه ها

سرکار خانم صلایی دبیر فرهنگی و جناب آقای پویان راد دبیر آموزش اتحادیه‌ دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرگزاری فارس در میزگرد دانشجویی «راهکارهای مواجهه دانشجویان با آسیب‌های اجتماعی و تغییر هویت ملی‌ مذهبی»

تیر ۲۰, ۱۳۹۸ 7۰70

سرکار خانم صلایی دبیر فرهنگی و جناب آقای پویان راد دبیر آموزش اتحادیه‌ دفترتحکیموحدت در گفتگو با خبرگزاری فارس در میزگرد دانشجویی «راهکارهای مواجهه دانشجویان با آسیب‌های اجتماعی و تغییر هویت ملی‌ مذهبی» موضوعاتی را مطرح کردند.

?پویان‌راد:
ما صرفا یک محیط مسالمت‌آمیز را در دنیا تصور می‌کنیم که کسی با کسی کاری ندارد، در صورتیکه در واقعیت اینگونه نیست. ما معتقدیم وضعیت فرهنگی کشورمان بر اثر تهاجم فرهنگی دشمن و اشتباهات خودی آسیب می‌بیند.

? صلایی:
ما اگر خودباوری داشته باشیم و کلیت بحث فرهنگی، هویتی و دینی خود را باور کنیم، در بعضی جاها هم می‌توانیم از آنها دانش روز را بگیریم.

?پویان راد:
ما به عنوان فعالان دانشجویی چقدر شهدا را معرفی کرده‌ایم؟ ما هم کم کاری کرده‌ایم. بخشی از این مسأله کم‌کاری است و قسمتی از آن این است که متولیان امر فرهنگی این کاره نیستند، شاید تخصص دیگری دارند و یا به خاطر نفوذی که داشتند در این منصب هستند. باید فضای فرهنگی شلخته در دانشگاه‌ها سر و سامان یابد.

? صلایی:
هم حضرت زهرا (س) و هم حضرت زینب (س) دارای کرسی‌های تدریس بودند. چقدر توجه به علوم از سوی این الگوهایمان نشان داده‌ایم؟! چقدر فعالیت اجتماعی و سیاسی این دو بزرگوار را اعلام کرده‌ایم؟!

? متن کامل این گفتگو را در لینک‌ زیر مشاهده نمایید:

https://www.farsnews.com/news/13970801000528

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحکیم نگار «خبرنگار»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت