جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در بیانیه‌ای تاکید کرد: «دولت، افکار لیبرالی خود را با آغاز فعالیت خصمانه آمریکا از دستور کار خارج کند».
اخبار - اخبار انجمن ها - بیانیه ها

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در بیانیه‌ای تاکید کرد: «دولت، افکار لیبرالی خود را با آغاز فعالیت خصمانه آمریکا از دستور کار خارج کند».

تیر ۲۰, ۱۳۹۸ 11۰388

نجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان(دفتر تحکیم وحدت) در بیانیه‌ای نوشت: فریاد فراموش شده «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» آغازگر توسعه مجدد علمی ایران در دوران پسا برجام است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان (دفتر تحکیم وحدت) در بیانیه‌ای با تشریح اهداف استکبار نوین، راهکار خنثی سازی این اهداف را مقابله با افکار لیبرالی درون جامعه‌ای و شفاف سازی قرارداد‌های بین‌المللی دولت دانست.
در این بیانیه ضمن یادآوری تاریخ این روز مهم، تصریح شده است: روز ۱۳ آبان یادآور تجلی اقتدار امام شریف انقلاب و دانشجویان پیرو امام که مبارزه با استکبار جهانی آن‌ها را در اذهان ماندگار کرد، مبارزه امام خمینی (قدس سره) با رژیم سفاک طاغوت، شهیدان حماسه ساز و فاتحان لانه جاسوسی همگی نشان از اهمیت این روز جهت پاسداشت در طول تاریخ است.
این بیانیه ضمن اشتباه خواندن اقدامات جدید دولت آمریکا، روحیه مطالبه‌گری و استکبار ستیزی جوانان انقلاب را راهگشای پیشرفت اعتلای کشور خوانده است و جهت تحقق این آرمان گفته است: ۱۳ آبان روز انزجار ملت ایران علیه سیاست‌های آمریکا بوده است، همان‌گونه که در سال ۱۳۵۸ جوانان انقلابی ایران، آمریکایی‌های ملعون را از کشور بیرون انداختند، امسال نیز پروژه توسعه اشتغال و اقتصاد را نیز در دستورکار قرار داده‌اند تا با روحیه‌ای استکبار ستیزانه با خنثی سازی تحریم‌های آمریکا، افکار غربی آمریکایی را نیز از کشور بیرون ریخته و ادامه راه انقلاب شکوهمند را بیش از پیش محیا نمایند.
در ادامه این بیانیه آمده است: وابستگی فکری که امروزه به غرب وجود دارد و بعضا قرارداد‌هایی برپایه این افکار منعقد می‌شود همگی نشان از وجود اثر نفوذ خارجی جهت تحقق اهداف سیاست‌های استکبار نوین است. سیاست بازار آزاد، شفاف سازی برای خارجیان، محرمانه بودن برای داخلیان، افزایش مناطق آزاد، قرارداد‌های fatf و امثالهم کاری دور از آرمان‌های انقلاب است که لازم است ضمن مخالفت و شفاف سازی این افکار لیبرالی همگی این موارد در روز آغاز اقدامات خصمانه آمریکا علیه مردم ایران، از دستور کار دولت خارج گردد.
در پایان این بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان با دعوت از تمامی اقشار مردم و امت حزب اللهی برای خروج از اوضاع راکد فعلی کشور و توسعه مطلوب با شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان تاکید کرده است: فریاد فراموش شده «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» آغازگر توسعه مجدد علمی ایران در دوران پسا برجام باشد تا با چرخیدن ریل اشتغال و متکی بودن اقتصاد درونی، فشار‌های بیرونی را پشت سرگذاشته و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به صاحب حقیقیش حضرت، ولی عصر (ارواحنا له الفدا) برسد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحکیم نگار «خبرنگار»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت