شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 04 ساعت :
» اخبار » دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفت و گو با ایسکانیوز مطرح کرد:مسئولان اقتصادی دولت در برنامه های دانشجویی حضور پیدا نمی کنند.
اخبار - مصاحبه ها

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفت و گو با ایسکانیوز مطرح کرد:مسئولان اقتصادی دولت در برنامه های دانشجویی حضور پیدا نمی کنند.

تیر ۲۰, ۱۳۹۸ 8۰158

سارا عاقلی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های دفتر تحکیم وحدت در سالروز یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: با توجه به این که روز ۱۳ آبان با آغاز موج تحریم های اقتصادی آمریکا مصادف شده است، انجمن های مرتبط با دفتر تحکیم وحدت برنامه های خود را در این روز، با پیوستِ اقتصادی برگزار می کنند.

نشریاتی که قرار است انجمن ها منتشر کنند، دارای #ضمیمه_اقتصادی است و دعوت از میهمانان اقتصادی جزء کار ویژه اصلی آن هاست؛ انجمن های دیگر نیز قرار است در فضاهای سیاسی مانند #شفافیت برنامه های خود را اجرا کنند.

?غرفه روز ۱۳ آبان یکی از برنامه های دفتر تحکیم وحدت است؛ محتوای این غرفه، بررسی ۴ دهه استکبار ستیزی جنبش دانشجویی به ویژه انجمن های اسلامی به عنوان کلید زننده مبارزه با استکبار در آبان ماه سال ۵۸ است.

?یکی از ملزومات اجرای برنامه های اقتصادی، حضور کارشناسان و مسئولان این حوزه است؛ اما هنگامی که اعضای انجمن های ما به سراغ #مسئولان_اقتصادی دولت برای شرکت در برنامه ها رفتند، به هیچ عنوان حاضر نشدند در برنامه های دانشگاهی حضور پیدا کنند.

?اگر دولت ادعا می کند که قرار نیست در ۱۳ آبان اتفاق خاصی رخ دهد، بهتر است این موضوع را در فضای علمی تبیین بکند و به صورت شفاف آن را بیان کند که به عنوان راهبر فضای فعلی چه برنامه هایی دارد.

?متاسفانه مسئولان اقتصادی دولت از فضای #پاسخگویی هراس دارند؛ اگر معتقد هستند که عملکردشان قابل دفاع است بهتر است که در جلساتی که برگزار می کنیم حضور پیدا کنند و پاسخ گوی عملکرد خود باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحکیم نگار «خبرنگار»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت