شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 03 ساعت :
» اخبار » مسئول واحد بین الملل اتحادیه ی دفتر تحکیم وحدت در مصاحبه با خبرگزاری فارس
اخبار - مصاحبه ها

مسئول واحد بین الملل اتحادیه ی دفتر تحکیم وحدت در مصاحبه با خبرگزاری فارس

تیر ۱۹, ۱۳۹۸ 8۰63

? مسئول واحد #بینالملل اتحادیه ی دفتر تحکیم وحدت در مصاحبه با خبرگزاری فارس: «دوره گردی‌های عربی نتانیاهو نشان از شکست عربستان سعودی در جریان #معاملهقرن است»

⭕️احمدرضا حجتی‌پور عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر نخست وزیر رژیم صیهونیسمی به مسقط و دیدار با پادشاه این کشور، گفت:
«درباره سفر که به ادعای مقامات تشکیلات جعلی اسرائیل، نام صلح را به یدک می کشید این را میتوان گفت که جهشی در جهت تحقق معامله قرن برای اسرائیلی ها است.»

?به رسمیت شناختن کشوری جعلی به نام اسرائیل و تن دادن به طرحی موسوم به #صلح نه تنها مسائل و مشکلات منطقه را حل نخواهد کرد، بلکه آن را به فازی حاد تر و پیچیده تر وارد خواهد کرد، گواه این مسئله رفتارهای صیهونیسم ها و آمریکایی در ۷۰ سال گذشته در هر زمان که جبهه مقابلشان را در منطقه #سازشگر تلقی کردند.

?اخیرا برخی رسانه های صیهونیستی منامه را به عنوان مقصد بعدی نخست وزیرشان ذکر کردند، گویا دوره گردی های عربی نتانیاهو تازه آغاز شده است، این اتفاقات در کنار حمایت های اخیر کاخ سفید از طرح موسوم به معامله قرن، کشور های عربی را در معرض آزمون بزرگ تاریخی قرارخواهد داد، آزمونی که در یک طرف آن #حقوق_اولیه کشوری مسلمان با هزاران شهید و آواره و بی خانمان قرار دارد و در طرف دیگر آن منافع تشکیلاتی غاصب.

وی اظهار داشت: البته دیپلماسی التماسی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دوره گردی‌های آن، نشان از شکست عربستان سعودی در متحد کردن کشورهای عربی به نفع اسرائیل در جریان معامله قرن است. چرا که اگر تاثیرگذاری عربستان کماکان برقرار بود طبیعتا مقامات اسرائیل به فکر کشوری میانجی به نام عمان نمی افتادند.

? http://fna.ir/bpkeus

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحکیم نگار «خبرنگار»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت