جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » مسئولان از دعوت هیأت‌های اروپایی چه هدفی را دنبال می‌کنند
اخبار - اخبار برگزیده

مسئولان از دعوت هیأت‌های اروپایی چه هدفی را دنبال می‌کنند

دی ۲۲, ۱۳۹۲ 5۰496

به گزارش پایگاه تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ )علی بیانی دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در نشست خبری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی که به همت بسیج دانشجویی در لانه جاسوسی سابق آمریکا انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سالروز شهادت شهید احمدی روشن در رابطه با سفر اخیر هیأت پارلمانی انگلیس به کشور افزود:  شاید اگر مشخص شود هدف از این سفرها چه چیزی است ما هم جواب برخی از سؤال‌هایمان را بگیریم.

وی تصریح کرد: آیا پس از اینکه این سفر انجام شد تحریم‌ها برداشته و روابط ایران و غرب مساعدتر شد یا اینکه انگلیس و استراو دنبال گرفتن امتیازات خود هستند؟

دبیر تشکیلات تحکیم وحدت خاطر نشان کرد: می‌خواهیم بدانیم که دیدار با عناصر فتنه ۸۸ که توسط هیأت پارلمانی انجام شد چه سودی برای جمهوری اسلامی دارد.

بیانی در ادامه اظهار داشت: چه پالس مثبتی از انگلیس دریافت شده که مسئولان ما احساس کردند باید از این کشور دعوت کنند و آیا در این سفرها آنها از جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی در ادامه افزود: ما باید همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به ظرفیت داخلی تکیه کنیم حال آیا در کشور دولت با نخبگان داخلی جلسات مکرر داشته و آیا اصلا چنین جلساتی را با آنها طراحی کرده است.

بیانی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: آیا دولت برای بحث اقتصاد مقاومتی برنامه‌ای دارد و چه راهکاری و برنامه‌ای را می‌خواهد برای بحث اقتصاد مقاومتی انجام دهد.

وی با اشاره به صحبت‌های جک استراو در کشور اظهار داشت: ما اگر به صحبت‌های استراو دقت کنیم نکات مثبتی را می‌توانیم از آن یاد بگیریم زیرا همیشه در منافع کشورمان محکم ایستادگی می‌کنند.

بیانی خاطر نشان کرد: از تذکر مجلس، قوه قضائیه و جنبش‌های دانشجویی دولت نباید برداشت بد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از گذشته درس گرفته با گلایه از روحانی، گفت: عدم توجه روحانی به کشورهایی که به قول غربی‌ها جهان سوم هستند و دست رو زدن به دعوت‌های آنها و ارتباط با کشورهایی که قصد ضربه زدن به ما را دارند نشان می‌دهد ما از گذشته درس نگرفته‌ایم و می‌خواهیم اشتباهات را تکرار کنیم.

بیانی با اشاره به نقش انگلیس در تعلیق  انرژی هسته‌ اضافه کرد: حال چرا باید به آنها اعتماد کنیم و چه شده است که سیاست‌های انگلیس نسبت به جمهوری اسلامی تغییر کرده است.

دبیر تشکیلات تحکیم وحدت یادآور شد: استراو پایه‌گذار تحریم‌های ایران است و در سخنانی اعلام کرده که سیاست غرب این است که احمدی‌نژاد جدیدی به وجود نیاید و به خاطر همین باید از روحانی حمایت کنیم، آیا این توهین به ملت ایران نیست و نشان نمی‌دهد هدف انگلیس از ارتباط با ما برای چه هدفی است.

وی در خاتمه اظهار داشت: دولت باید واضح و شفاف توضیح دهد که هدفش از دعوت اینگونه افراد چیست و اینکه در این راه چه سودی به کشور و مردم خواهد رسید.

منبع:  فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت