جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » فرزندان انقلاب تا آخرین نفس پشتیبان تیم مذاکره کننده خواهند بود
بیانیه-دفتر تحکیم وحدت
اخبار - بیانیه ها - دسته‌بندی نشده

فرزندان انقلاب تا آخرین نفس پشتیبان تیم مذاکره کننده خواهند بود

آذر ۱۲, ۱۳۹۲ 8۰325

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ دفتر تحکیم وحدت در حمایت از تیم مذاکره کننده بیانیه ای را منتشر کردند که بدین شرح می باشد:
بسمه تعالی
«إن ینصرکم اللّه فلا غالب لکم وإن یخذلکم فمن ذا الذی ینصُرُکُم من بعده وعلی اللّه فلیتوکَّل المؤمنون» (سورهآلعمران – آیه ۱۶۰)
اگر خداوند شما را یاری کند پس هرگز کسی بر شما چیره نخواهد شد، و اگر خداوند دست از یاری شما بردارد، پس چه کسی شما را یاری خواهد کرد؟! باید مؤمنان تنها بر خداوند توکل کنند.

«یک مسئله این است که دشمنى آمریکا با ملّت ایران و با جمهورى اسلامى اصلاً حول محور هسته‌اى نیست؛ این خطا است اگر خیال کنیم که دعواى آمریکا با ما سرِ قضیّه‌ى هسته‌اى است؛ نه، قضیّه‌ى هسته‌اى بهانه است؛ قبل از اینکه مسئله‌ى هسته‌اى مطرح باشد، همین دشمنى‌ها، همین مخالفت‌ها از اوّل انقلاب بود؛ اگر یک روزى هم مسئله‌ى هسته‌اى حل شد – فرض کنید جمهورى اسلامى عقب‌نشینى کرد؛ همان‌که آن‌هامی‌خواهند – خیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛ نه، ده بهانه‌ى دیگر را بهتدریج پیش می‌کشند: چرا شما موشک دارید؟ چرا هواپیماى بدون سرنشین دارید؟ چرا با رژیم صهیونیستى بدید؟ چرا رژیم صهیونیستى را به رسمیّت نمى‌شناسید؟ چرا از مقاومت در منطقه‌ى به قول خودشان خاورمیانه حمایت می‌کنید؟ و چرا؟ و چرا؟ و چرا؟»        مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

در آستانه دور جدید مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و ۵ ۱ قرار داریم این دور مذاکرات به نوعی می‌تواند کامل کننده دور قبلی باشد البته در صورتی که کشورهای مغرض در روند مذاکرات سنگ اندازی نکنند و مذاکرات را تمام کنند.

نکته مهمی که در این مذاکرات باید بدان اشاره کرد این است که جمهوری اسلامی ایران حسن نیت خود را برای همه کشورها اثبات کرده است و به همه نشان داده است که به دنبال توافقی بر اساس منافع و اصول ملی و قواعد بین‌المللی است البته علاوه بر ایران چند کشور عضو ۵ ۱ نیز به اینمسئله پایبند هستند اما چند کشور و مهم‌تر از آن رژیم صهیونیستی هستند که نمی‌خواهند تنش‌های طرفین به این زودی پایان یابد شعار آن‌ها هم که می‌گویند:«عدم توافق بهتر از یک توافق بد است» این را نشان می‌دهد.

در ادامه ذکر موارد زیر را ضروری می‌دانیم:

۱- اتحاد و همدلی که امروز در درون کشور و در تمام ارکان جمهوری اسلامی برای مسئله هسته‌ای شکل گرفته است پیام روشنی برای غربی‌ها دارد و آن این است که مردم و مسئولین کشور استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانند و قطعاً هیچ‌گاه بر سر این حقوق معامله نخواهند کرد خطاب ما به کشورهای غربی این است که تلاش بیهوده خود را برای فشار بر جمهوری اسلامی کنار گذاشته و به فکر تغییر رویکرد در رفتار خود باشند.

۲- ما دانشجویان پیرو خط امام (ره) و رهبری خطاب به فرزندان انقلاب می‌گوییم ما تا آخرین نفس پشتیبان زحمات شما در عرصه‌های حساس بین‌المللی هستیم و با چشمانی تیز بین فعالیت دشمنان نظام و انقلاب را رصد کرده و تلاش می‌کنیم که با شناسایی اهداف و نقشه‌های آن‌ها حامی فعالیت‌های شما باشیم.

۳- کشورهای غربی به ویژه آمریکا و فرانسه بدانند توهمات مطرح شده از جانب آن‌ها درباره خطرات انرژی هسته ای برای افکار عمومی موضوع نخ نمایی شده است و بهتر است آن‌ها به جای ترویج توهمات به واقعیات بپردازند تا چهره‌یآن‌ها در برابر جهانیان به ویژه مردم کشور خود بیش از این مخدوش نشود.

۴- جمله‌ای خطاب به رئیس جمهور فرانسه: آقای اولاند آیا بهتر نیست به جای حمایت از منافع رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل و حمایت از سیاست مداران این رژیم نگاهی به خواسته های مردم کشور خود و منافع ملی داشته باشید چرا که عقل هم حکم می‌کند شما به علت اینکه از این مردم رأیگرفته‌اید؛ نماینده آن‌ها هستید نه از غاصبان صهیونیست.

در پایان ما اعضای دفتر تحکیم وحدت با حمایت قاطع خود از فعالیت‌های هسته‌ای کشور از زحمات تیم مذاکره کننده نیز تقدیر می‌کنیم و برای آن‌ها از خداوند متعال مسألت یاری داریم و برای پیروزی‌های بیشتر آن‌ها دعا می‌نماییم.

والسلام علیکم و برکاته

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت