سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 2024 - 03 - 19 ساعت :
» اخبار » تحقق حماسه سیاسی ـ اقتصادی با اتکا به نیروی داخلی است
روشنایی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت
اخبار - اخبار برگزیده

تحقق حماسه سیاسی ـ اقتصادی با اتکا به نیروی داخلی است

آذر ۲, ۱۳۹۲ 9۰608

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛  محمد رضا روشنایی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت تحقق حماسه سیاسیاقتصادی را با اتکا به نیروی داخلی دانست و گفت: دولت مردان باید بدانند که تحقق این امر را نباید از یاد ببرند و مشکلی که ما در این چند ساله با آن روبرو بودیم خلاء تئوری اقتصادی بومی است که با تلاش کارشناسان قابل حل شدن است.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح نگرانی‌های خود در باب وزارت علوم و اقدامات وزیر پرداخت و گفت: وزیر علوم باید بداند که رشد علمی دانشگاه‌های کشور در این چند سال اخیر چشمگیر بوده و رتبه ایران به لحاظ تولید علم در جهان ارتقاء یافته است که این امر نباید متوقف شود.

وی ادامه داد: مسئولین باید تلاش خود را بر ارتقا بخشیدن به این روند بگذارند که این امر با ایجاد فضای آرام و به دور از التهاب در کشور حاصل می‌شود.

روشنایی با اشاره به نگرانی‌هایی که درباره اقدامات برخی از سیاسیون وجود دارد، گفت: از دولت انتظار می‌رود که به هیچ وجه عرصه را برای ظهور و بروز افراطی‌ها و کسانی که اعتقادی به دین خدا ندارند باز نکنند و برای ارتقای سطح معنویت دانشجویان در دانشگاه‌ها برنامه جدی تدارک دیده شود.

وی ادامه داد: متاسفانه دانشگاه‌ها از لحاظ فرهنگ دینی و اعتقادی از سطح مطلوبی برخودار نیستند و با آنچه انتظار می‌رود فاصله زیادی دارند لذا همانگونه که بنیان گذار کبیر انقلاب اصلاح این مملکت را منوط به اصلاح دانشگاه‌ها دانستند باید بدانیم که به صرف گذاشتن اسم اسلامی برای دانشگاه‌ها یا قرار دادن چند واحد معارف دانشگاه اسلامی نمی‌شود.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در پایان با بیان اینکه پویایی و نشاط سیاسی با التهاب آفرینی و حاشیه سازی تفاوت دارد، خاطر نشان کرد: متاسفانه درچند سال اخیر پویایی و نشاط فعالیت‌ها در دانشگاه‌ها رنگ باخته که اگر برنامه خاصی برای آن نداشته باشیم تنها فضا را برای برخی باز بگذاریم این فرصت را به سودجویانی داده‌ایم که می‌خواهند دانشجویان را بازیچه اهداف شوم خود کنند.

منبع: فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت