شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 27 ساعت :
» اخبار » مجتبی بختیاری: دعوت دفتر تحکیم وحدت از مردم و دانشگاهیان برای حضور در تجمع ضدصهیونیستی امروز
اخبار - اخبار برگزیده - پرونده - پرونده مهم - در گذر تاریخ - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

مجتبی بختیاری: دعوت دفتر تحکیم وحدت از مردم و دانشگاهیان برای حضور در تجمع ضدصهیونیستی امروز

آذر ۲۰, ۱۳۹۶ 9۰181

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) مجتبی بختیاری دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: در شرایطی که فتنه غربی، سعودی و صهیونیستی داعش، همان دشمنان قسم خورده بشریت توسط جنود اسلام ریشه‌کن شد، تا نه تنها منطقه غرب آسیا بلکه قلب اروپا نیز طعم آرامش را احساس کند؛ رئیس جمهور آمریکا در اظهار نظری قدس شریف را که قبله اول مسلمین بوده و هست را به عنوان پایتخت رژیم نکبت، منحوس و غاصب صهیونیستی اعلام کرد.

وی ادامه داد: این اظهارنظر به دور از خرد و منطق که نشان از خوی استکباری آمریکاست و رؤسای جمهور سابق آمریکا از سال ۱۹۹۵ متوقف نگه داشته بودند، اینک در شرایطی که هیچ یک از هم‌پیمانان آن را حمایت نکرده و محکوم کردند، مطرح شد تا بار دیگر این حقیقت را به  اثبات برساند که تمام مذاکرات و سازش‌ها با دشمن، سرانجامی جز خدعه، نیرنگ و خسارت محض در پی ندارد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: به قول امام (ره) در تعبیری از کارتر، ترامپ هم عاجز از پیشبرد مقاصد جبهه استکبار در منطقه نعره می‌کشد و برای دلخوشی رژیم در محاصره و غاصب صهیونیستی که نابودی‌اش را نزدیک می‌بیند، دُم تکان می‌دهد.

بختیاری تاکید کرد: به فضل الهی، وعده الهی برای نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و این دست و پا زدن‌ها جز اینکه آتش خشم جهان اسلام و همه آزادی طلبان و عدالت خواهان را فروزان‌تر کند، تاثیری در اراده حزب الله در مقابله با غده سرطانی نخواهد داشت و آنان را برای مبارزه‌ای برای بریدن ریشه‌های ظلم مصمم‌تر می‌کند.

وی گفت: اینجانب به عنوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت و نمایندگی از تمام دانشجویان از تمامی آحاد ملت دعوت می‌کنم تا امروز دوشنبه ۲۰ آذر فریاد خود را بر سر غاصبان کودک‌کش که پایه پایه‌های استبدادشان سست‌تر و لرزان‌تر شده بِکِشند تا به یاوری خداوند، قدس آزاد شود

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت