جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » ویژه نامه ۸۰ صفحه ای ۱۶ آذر دفتر تحکیم وحدت رو نمایی شد
اخبار - اخبار برگزیده - پرونده - پرونده مهم - چند رسانه ای - در گذر تاریخ - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها

ویژه نامه ۸۰ صفحه ای ۱۶ آذر دفتر تحکیم وحدت رو نمایی شد

آذر ۱۳, ۱۳۹۶ 9۰115

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت)
 به مناسبت روز دانشجو و با حضور دبیر و جمعی از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت و جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در خبرگزاری فارس، از ویژه‌نامه ۱۶ آذر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت رونمایی شد.


علیرضا صفرپور عضو شورای مرکزی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در نشست خبری این مراسم، گفت: اتحادیه دفتر تحکیم وحدت حدود ۲ سال است که با قدرت و قوت در بحث نشریات کار خودش را آغاز کرده و با استفاده از ظرفیت‌های خوبی که در میان اعضای این اتحادیه وجود دارد توانسته در این راستا گام‌های خیلی خوبی را بردارد.

وی ادامه داد: شماره قبل نشریه دفتر تحکیم وحدت پیرامون آقای هاشمی رفسنجانی منتشر و در تمام دانشگاه‌های کشور هم توزیع شد و به دست خیلی از رجل سیاسی هم رسید و بازخوردهای خوبی هم از آن گرفتیم.

صفرپور افزود: دفتر تحکیم وحدت به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو تصمیم گرفت یک ویژه نامه منتشر کند که در همین راستا تصمیم گرفتیم در این شماره به موضوع عملکرد رئیس دولت اصلاحات بپردازیم.

این فعال دانشجویی گفت: این ویژه‌نامه توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر آماده شده و حدود ۴ ماه روی این نشریه کار شده است.

مدیر مسئول نشریه تحکیم وحدت تاکید کرد: این نشریه در ۸۰ صفحه به چاپ رسید. ما در این شماره به دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی و همچنین قبل و بعد از این دوران پرداختیم و همه مطالبی که در این ویژه نامه آمده مستند و با دلیل و منطق است و سعی شده به صورت اغنایی کار شود.

 * نپرداختن به موضوعاتی مانند رئیس دولت اصلاحات منجر به عوض شدن جای شهید و جلاد می‌شود

مهدی غیرتمند دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان امیرکبیر هم در ادامه این نشست گفت: تابستان امسال تصمیم گرفتیم در ادامه روندی که دفتر تحکیم وحدت برای معرفی شخصیت‌های خاص انقلاب پیش گرفته بود روی یکی از شخصیت‌ها کار کنیم و بعد از بررسی و گفت‌وگوهای فراوانی که داشتیم و بعد از مشورت‌هایی که با افراد صاحب نظر انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که روی شخ%

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

  • ×
    ورود / عضویت