پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 02 ساعت :
» اخبار » کوهی مقدم : اصلاح‌طلبان برای مناظره در دانشگاه حاضر نمی‌شوند
اخبار - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - دسته‌بندی نشده - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

کوهی مقدم : اصلاح‌طلبان برای مناظره در دانشگاه حاضر نمی‌شوند

آذر ۶, ۱۳۹۶ 8۰165

به گزار تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) اسماعیل کوهی مقدم دبیر اتحادیه تحکیم وحدت در گفت و گویی با خبرگزاری آنا پیرامون برنامه های این اتحادیه برای ۱۶ آذر ماه گفت:

 «برنامه‌هایی برای روز دانشجو در نظر گرفته‌ایم اما مشکل اصلی که امسال با آن مواجه هستیم این است که جناح نزدیک به جریان اصلاحات متاسفانه در دانشگاه‌ها حضور پیدا نمی‌کنند.»

او افزود: «اصلاح‌طلبان باتوجه به اینکه در حال حاضر در قدرت هستند گویا نیاز به پاسخگویی نمی‌بینند و حضورشان در دانشگاه‌ها به شدت کم شده است و و دفاتر تحکیم برای هماهنگی آنها با مشکلات جدی مواجه شده‌اند. در صورتی که از سمت مقابل همیشه طرف مناظره کننده وجود دارد.»

کوهی مقدم گفت: «بعضی از دفترهای انجمن‌های اسلامی تحکیم وحدت بیش از ۶۰ نفر از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب را دعوت کرده‌اند اما از طرف آنها علاقه‌ای برای حضور نشان داده نشده است.»

دبیر دفتر تحکیم وحدت درباره حضور رییس‌جمهور در استان‌ها به مناسبت روز دانشجو افزود: « این اتفاق مثبتی است چون حضور رییس‌جمهور از انحصار دانشگاه‌های تهران خارج می‌شود.»

کوهی مقدم با گلایه از برنامه‌های روز دانشجو در حضور رییس‌جمهور بیان کرد: «اگر برنامه‌های چند سال گذشته روز دانشجو بررسی شود فضای پرتنشی دیده می‌شود. هر نفر ۴ دقیقه اجازه صحبت کردن در یک فضای پر ازتنش و هیاهو دارد. رییس‌جمهور به این مساله نیز تاکید دارد که دانشجویان دور از طعنه ولکنت زبان مطالبات خود را بیان کند. اما ظاهرا آقای روحانی معتقدند صرفا حرف‌ها زده شود نه اینکه به ‌آنها عمل شود یا به مطالبات پاسخی داده شود.»

او در پایان گفت: «باید جلسه‌ای در فضای آرام‌تر و منطقی‌تر با رییس‌جمهور برگزار شود تا دانشجویان وتشکل‌ها بتوانند مشکلات و مطالبات خود را مطرح کنند و رییس‌جمهور هم پاسخ دهند.»

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت