شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » علی دهقان:حضور هیئت ۷۰ نفره اروپایی با هدف پیگیری گفت و گوهای موشکی و طرح بحث مذاکره مستقیم ایران و آمریکا
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - اخبار مهم انجمن ها - مصاحبه - مصاحبه ها

علی دهقان:حضور هیئت ۷۰ نفره اروپایی با هدف پیگیری گفت و گوهای موشکی و طرح بحث مذاکره مستقیم ایران و آمریکا

آبان ۲۲, ۱۳۹۶ 9۰110

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت)علی دهقان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر هیات ۷۰نفره اروپایی به ایران گفت: دولت اعتدال و به خصوص وزارت امور خارجه این دولت، تجربه تلخ اعتماد و خوش‌بینی به دشمن را چشیده است و با سهل اندیشی خود، برجام را با مجموعه‌ای از وعده‌ها و امیدهای واهی در دامان مردمی نهاد که از ابتدای انقلاب تخاصم و بدجنسی آمریکا و کشورهای اروپایی مثل انگلیس و فرانسه را با عمق جسم و جان درک کرده‌اند.

وی افزود: اینکه هیات ۷۰نفره اروپایی در این برهه به تهران می‌آید باید مراقب و هوشیار بود چراکه قطعا بحث امتیازگیری و رایزنی برای گپ‌وگفت موشکی و مذاکره مستقیم ایران و آمریکا مطرح خواهد شد.

دهقان تصریح کرد: انتظار واقعی همه مردم ایران به کارگیری دیپلماسی مقاومت توسط وزارت امورخارجه است چراکه دیپلماسی سازش در فضای کنونی جامعه جهانی بیش از پیش به ضرر انقلاب و اسلام خواهد بود و ضربات سنگین تری وارد خواهد کرد.

دهقان گفت: در صورت عدم توجه به این موضوع باید شاهد استحاله انقلاب اسلامی و خداحافظی با آرمان‌هایی همچون استقلال و استکبارستیزی و کمک به مظلومان و مستضعفان جهان باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت