جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » بختیاری:دولت شهید رجایی الگویی مناسب برای دولت دوازدهم است
اخبار - اخبار برگزیده - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

بختیاری:دولت شهید رجایی الگویی مناسب برای دولت دوازدهم است

شهریور ۶, ۱۳۹۶ 5۰268

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه جامع دفتر تحکیم وحدت) مجتبی بختیاری مسئول سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به اهمیت سرلوحه قرار دادن روش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر توسط مسئولین کشور بیان داشت: شهید رجایی یک خادم متعهد به اسلام بود که در مکتب امام خمینی(ره) پرورش یافته بود.

وی ادامه داد: آن شهید بزرگوار از شخصیت‌هایساختارساز برای نظام محسوب می شد چه در دوران مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و چه بعد از آن تحولی در نظام مندی و نسل سازی برای آینده انقلاب تلاش بسزایی کرد.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: در دوران بعد از انقلاب که جریان لیبرالیستی مهدی بازرگان و ابراهیم یزدی با لغو یک طرفه قراردادهای خرید نظامی به شدت سعی در تضعیف جریان انقلاب داشتند شهید رجایی پایه‌های سست شده نظام توسط انها را ترمیم و روحیه انقلابی را دوباره به راس اجرایی که دولت بود بازگرداند.

وی بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر در دوران خود تاکید بسزایی بر ساختار درونی قدرت تمدن اسلامی و چرخه‌های قابلیت ساز نظام داشته و این بزرگترین مساله‌ای بود که مخالفان انقلاب اسلامی آن را فهمیدند.

بختیاری تاکید کرد: شهید رجایی با توجه به شخصیتی که در آموزش و پرورش داشت سعی بسیاری در نسل سازی با تفکر انقلابی داشت. وی در حالی که انقلاب اسلامی هنوز نهالی نوپا بود با افرادی که با تفکر لیبراسیمی و محوریت های همچون ارتباط با امریکا سعی در استحاله انقلاب اسلامی داشتند، ایستاد.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: الگوی دولت شهید رجایی اگر چه الگویی است که تعداد صفحات کمی را در تاریخ به خود اختصاص داده اما از لحاظ معنایی الگویی مناسب برای اداره امور تمام دولت‌ها علی خصوص دولت دوازدهم است.

بختیاری گفت: شهید رجایی خود از جنس مردم بود و طعم محرومیت را چشیده بود و تاکید بسزایی بر مردم می‌کرد و این یک الگویی است که دولت دوازدهم باید سعی شود از آن بهره ببرد و با سفرهای استانی خود که مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر آن داشت و فرمود که دولت سعی کند بخش  ارتباط قوی با مردم را با سفرهای استانی تقویت کند.

مسئول سیاسی دفتر تحکیم وحدت تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی همچون درختی تنومند شده و دولت باید با توجه به گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب و با توجه به ساختار های ایجاد شده برای تمدن اسلامی باید بداند که ما امروز در موقعیت ترکمنچای نیستیم و در تمدن اسلامی هیچ سازشی با هیچ استکباری نیست

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت