چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 01 ساعت :
» اخبار » متوجه باشید که ملت ایران هنوز منتظر اعلام موضع شما در مقابل بدعهدی های آمریکا هستند
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - سرخط خبرها

متوجه باشید که ملت ایران هنوز منتظر اعلام موضع شما در مقابل بدعهدی های آمریکا هستند

تیر ۴, ۱۳۹۶ 9۰132

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)،  به دنبال جنجال سازی هواداران دولت در پی شعار عده ای در روز قدس برعلیه رییس جمهور، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه(دفتر تحکیم وحدت ) در بیانیه ای خطاب به دکتر روحانی نوشت: نکته ی دوم قابل ذکر پروژه ی مظلوم سازی خودتان است شما منتخب مردم هستید و احتیاجی به مظلوم نمایی های نابجا ندارید و به جای پرداختن به کارهای ضروری دولت وقت خود را برای مظلوم نمایی خود خرج ننمایید که این عمل نابجا از سمت شخص شما موجب اصطحکاک در روند پیشرفت کشور خواهد بود.
متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
متاسفانه در روز قدس شاهد نمایشی عجیب از سوی عده ای قلیل از افراد حاضر در راهپیمایی شکوهمند تهران بودیم که در این نمایش توهین هایی متوجه رییس جمهور گشت شعارهایی که در آنها رییس جمهور را در مقایسه و ردیف بنی صدر قرار داد. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه (دفتر تحکیم وحدت) این حرکت را از سوی هر شخص و جناحی ناشایست دانسته و تامین هرگونه خوراک خبری برای رسانه های معاند را جنایتی در حق ملت ایران میداند و طبق فرامین رهبری انقلاب توهین و شعار علیه مسئولین در فضای ناشایسته را رد مینماید.
اما با گذر از این اتفاق باید در جهت آسیب شناسی و رفع هرگونه پیش زمینه های منجر به اینگونه حوادث برآییم.
دراتفاق مذکور یا عده ای مومن با زبان روزه و از بطن مردم این نمایش را به اجرا درآوردند یا بر طبق بعضی گمانه زنی ها عده ای مزدور با قصد و نیت متشنج نمودن فضا و فراموش شدن بعضی از انتقادات این عمل را انجام داده اند در این بحث نکاتی را به رییس جمهور محترم بیان میداریم.
۱- رییس جمهور محترم اقدامات اخیر شما و دوستانتان منجر به ایجاد دو قطبی عشق و نفرت در جامعه گشته است که بسیار مضر میباشد و علاوه بر ایجاد گسست در بین مردم آنها را از فضای مطالبه گری از مسئولین به سمت فضای نفرت  یا اطاعت کورکورانه از آنها میبرد. خواهشا منطق را دیگر از مردم نگیرید.
۲- نکته ی دوم قابل ذکر پروژه ی مظلوم سازی خودتان است شما منتخب مردم هستید و احتیاجی به مظلوم نمایی های نابجا ندارید و به جای پرداختن به کارهای ضروری دولت وقت خود را برای مظلوم نمایی خود خرج ننمایید که این عمل نابجا از سمت شخص شما موجب اصطحکاک در روند پیشرفت کشور خواهد بود.
۳- جناب آقای روحانی نگاهی به مواضعتان نیز بیندازید تا از ابعاد این حرکت را بهتر درک نمایید از مواضعتان در مقابل مشروعیت ولایت تا مواضعتان در مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و … تمامی این موضع گیری ها نیز توهینی به شعور مردم است و ما توهین بد و خوب نداریم. و متوجه این باشید که ملت ایران هنوز منتظر اعلام موضع شما در مقابل بدعهدی های آمریکا به صورت صریح هستند.
۴- شما از ماه رمضان به عنوان ماه دوستی و کنار گذاشتن نفرت ها یاد کردید پس این جملات زیبا را تنها برای استفاده های جناحی خود بکار نبرید بلکه خود به عنوان پیش قراول در پوشاندن جامه ی عمل به این سخن زیبا قدم بردارید که تعارض این جمله ی شما با عملتان در دعوت گزینشی ضیافت افطارتان نمود یافت.
۵- نکته ی دیگر خطاب به شما اینکه جنبه ی سیاسی خود را بالاتر برده و با مظلوم نمایی سریع و گسترده در فضای مجازی که منجر به توسعه و گسترده شدن ابعاد این اتفاق میشود و ضربه ی مضاعفی را بر وحدت ، قدرت و احساس ملت وارد میکند خود را پازل رسانه ای دشمن قرار ندهید و اجازه ندهید اینگونه حرکت های محدود تبدیل به یک موج رسانه ای علیه ملت شود . مگر در همین دولت قبل مشابه همین حرکت حتی گسترده تر انجام نشد اما همچین موج رسانه ای به وجود نیامد، گویی مطابق مثل قدیمیمان صاحب حرف حرف را از زمین برداشته است.
۶- آقای روحانی شما که پرچم آزادی بیان را در دست دارید به اطرافیانتان متذکر شوید آسیب شناسی این حرکت را در اولویت نسبت به پیگیری قضایی قرار داده و عدالت قضایی را نیز متذکر شده تا با عوامل تولید شعارهای مشابه در دولت قبل نیز برخورد متناسبی صورت پذیرد.
انجمن مذکور خطاب به غریبگرایان داخلی متذکر میشود تنها برای استفاده های جناحی بر منبر اخلاق نروند همین رسانه ها و افراد در روزهای ننگین فتنه ی ۸۸ که به مقدسات مردم توهین میشد کجا بودند و با وجود فرمان رهبری بر اعلام موضع صریح سکوت اختیار کرده و خود از تولید کنندگان این دست شعار ها بودند و امروز پرچم اخلاق مداری به دست گرفته اند. مگر همین افراد نیستند که مخالف کشاندن افراد به دستگاه قضا بر مبنای حرفهای از دل بر آمدهشان هستند چه شدست که امروز خواستار برخوردند. ما خواستار اعلام موضع صریح شما و رفتار بر مبنای عدالت شما هستیم و از شما میخاهیم مردم را در مقابل هم قرار نداده و از آب گل آلود ماهی نگیرید.
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِینَ فَإِنَّ اللَّهَ تَعَالَی جَعَلَ الْحَقَّ عَلَی أَلْسِنَتِهِمْ.
مراقب گمان مومنان باشید که خدا حق را بر زبان آنان قرار داده است.
(نهج البلاغه ، حکمت ۳۰۹)
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه (دفتر تحکیم وحدت) امیدوارست ایشان درباره علت بدبینی مومنین روزه دار به رییس جمهورشان کمی تامل کنند. و کشور را بر مبنای گذر از فضای سیاست زده امروز به فضای زندگی در تراز انقلاب هدایت نماید.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت