دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 29 ساعت :
» اخبار » اتفاقات اخیر در داخل کشور مایه وحدت افکار و سلایق مختلف فکری و سیاسی شده است
اخبار - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها

اتفاقات اخیر در داخل کشور مایه وحدت افکار و سلایق مختلف فکری و سیاسی شده است

خرداد ۳۰, ۱۳۹۶ 4۰93

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)، ماهره عزیزی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگویی ضمن قدردانی از اقدام سنجیده و به هنگام سپاه پاسداران حمله موشکی سپاه به تروریست‌های داعش، گفت: تا دیروز جمهوری اسلامی می‌بایست از یک طرف مقتدرانه با تروریسم و حامیانش مبارزه میکرد و از طرفی مظلومانه به رفع شبهات در رابطه با اتهام اقدامات تروریستی و مداخله جویانه در منطقه پاسخ بدهد.

وی ادامه داد: امروز به لطف جهالت دشمنان در مسیری قرار گرفته‌ایم که نه تنها به عنوان پرچمدار مبارزه جدی با تروریسم معرفی شدیم و چهره صحیحی از نظام به جهان معرفی شد، بلکه اتفاقات اخیر در داخل کشور هم مایه وحدت افکار و سلایق مختلف فکری و سیاسی شده است.
عزیزی تاکید کرد: جالب است آنهایی که تا دیروز حمله به توان نظامی کشور را وسیله  جلب اعتماد مردم می‌دانستند امروز به اقتدار سپاه و توان نظامی کشور افتخار می‌کنند. باید از این فرصت استفاده کرد و بیش از پیش تبیین کرد که حقیقتا چه چیزی سایه جنگ را از کشور دور می‌کند.
این فعال دانشجویی تاکید کرد: بدون تردید وحشت و اضطرابی که در محافل غربی صهیونیستی و کشورهای تحت حمایت آنها به وجود آمده بسیار بیشتر از گروهک دست نشانده شان است و این از بهت و درماندگی‌ که در سخنان مقامات و موضع گیری رسانه‌هایشان وجود دارد، کاملا آشکار است.
وی گفت: پیام جمهوری اسلامی به امریکا و هم پیمانانش آن بود که قدرت نمایی و تهدیدهای ما را با گزینه‌های روی میز خود برابر ندانند و آگاه باشند که هر زمان که لازم باشد به بهترین شکل ممکن به آنها عمل خواهیم کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت