جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » مکان مقدس دانشگاه، دوباره محل فتنه و جولانگاه فتنه گران نخواهد شد
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

مکان مقدس دانشگاه، دوباره محل فتنه و جولانگاه فتنه گران نخواهد شد

خرداد ۲, ۱۳۹۶ 5۰391

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، به دنبال فتنه ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه امیرکبیر و وقوع اعمال غیراخلاقی از سوی عده ای معلوم الحال، انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاههای پیام نور مشهد،صنعتی سجاد،سیرجان،اسفراین و بیرجند با ارسال نامه ای سرگشاده به وزیر علوم در رابطه با بازگشت به عقب در سیاسیت زدگی هشدار دادند.

 

متن نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم

“در موضوع جناح بندی های سیاسی همواره تاکید بر رفاقت و انس با یکدیگر است،اما برخی موارد هم، مساله متفاوت است و باید حتما خطوط قرمز و خطوط فاصل رعایت شود.مسئله فتنه و فتنه گران از مسائل مهم و خطوط قرمز است”( مقام معظم رهبری۵\۶\۹۳)

جناب آقای فرهادی
سلام علیکم
بعد از حماسه بزرگی که که در ۲۹ اردیبهشت ماه رخ داد؛ که بار دیگر گوهر درخشان عزم و اراده ی ملی در برابر چشم جهانیان به جلوه درآمد.
متاسفانه روز شنبه مورخ۳۱/۲/۹۶ عده ای افراد معلوم الحال در دانشگاه امیر کبیر سعی بر این داشتند که محیط دانشگاه را به جولانگاه و باشگاه احزاب سیاسی تبدیل کنند. مطمئنا چنین فضایی آینده ی دانشجویان و جامعه را به خطر می اندازد و قطعا از این اتفاقات و فضاها تنها اصحاب فتنه و دشمنان کشور سود خواهند برد.
آیا شما به عنوان شخص وزیر علوم از فضای سیاسی حاکم بر دانشگاه ها اطلاعی دارید؟
اطلاع دارید که دانشجویان با چه مسائلی رودررو و با چه معضلاتی مواجه اند!!
اینکه بعضی از مسئولین و دانشجویان روی اشخاصی که نشان دادند که عناصر نامطمئن و خائن به مردم و قانون هستند و عناد و کینه خود را به نظام وکشور اثبات کردند، مانور دهند؛ خط قرمز نظام و دانشجویان انقلابی خواهد بود. همه بدانند که مکان مقدس دانشگاه، دوباره محل فتنه و جولانگاه فتنه گران نخواهد شد.و دانشجویان انقلابی تا انتها و تا آخرین توان پای آرمان و اهداف، انقلاب و مکتب امام خمینی (ره)ایستاده اند.

انجمن اسلامی دانشجویان(دفتر تحکیم وحدت) دانشگاه های مشهد،بیرحند،اسفراین و سیرجان این اتفاق را بشدت محکوم و به جنابعالی یادآور می شویم که با اخلال گران آرامش و امنیت دانشگاه برخورد جدی و قاطع صورت گیرد. و به ریاست محترم دانشگاه امیر کبیر و سایر دانشگاه ها تذکر می دهیم و انتظار داریم، مراقب پیش آمدن اینگونه وقایع باشند تا فضای دانشگاه ها همانند سال های ۷۶ در دوره ی دوم اصلاحات و وقایع رخ داده در فتنه ۸۸ ، ملتهب و ناآرام نشود تا بیش از این در سیاست زدگی و رکود علمی به سر نبریم و به عقب باز نگردیم.
در آخر به جناب آقای دکتر قائد شرف اعلام میکنیم:
بر سر مواضع خود بایستید و روی تمامی همسنگران خود در جبهه مبارزه بر سر آرمان های نهضت اسلامی حساب کنید. و امثال شما هستند که باید این تاریخ و آمال های جنبش دانشجویی را با عزتش پیش ببرند.
ان حزب الله هم الغالبون
از طرف:
*انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد
*انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سجاد
*انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیرجان
*انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین
*انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت