دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 29 ساعت :
» اخبار » پیشنهاد می دهیم از نمایندگان دیدگاه های مختلف دانشجویی دعوت به عمل آورید.
اخبار - اخبار برگزیده - بیانیه - بیانیه ها - بیانیه های مهم - پرونده - پرونده مهم - سرخط خبرها

پیشنهاد می دهیم از نمایندگان دیدگاه های مختلف دانشجویی دعوت به عمل آورید.

اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۶ 6۰75

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت طی یک نامه سرگشاده خطاب به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه «هرکجا مسئولین نگاه تیزبین، نقاد و حقیقت طلب دانشجویان جوان را مورد اهتمام و اعتماد قرار دادند پیش رفتیم و هرگاه غیر از این بود گرفتار محافظه کاری، انسداد و رکود شدیم»؛ از وی درخواست کرد تا از نمایندگان دیدگاه های مختلف دانشجویی در برنامه های اصلی صدا و سیما دعوت به عمل بیاورید

متن این نامه سرگشاده به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم سازمان صدا و سیما
جناب آقای دکتر علی عسکری

برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی از مهم ترین مظاهر مردمسالاری دینی ست که از این طریق ملت می تواند در ترسیم آینده ی کشور نقش ایفا کند. این انتخاب اثرگذار زمانی می تواند به طور صحیح صورت بگیرد که بر مبنای شناخت کافی از اولویت های کشور و ظرفیت های هر یک از کاندیداها باشد. وظیفه ی روشنگری و هدایتگری صدا و سیما ایجاب می کند که دیدگاه های مختلف را در مقابل دیدگان ملت به نمایش بگذارد تا حق معلوم گردد.
تدوین برنامه های مختلف از جمله مناظرات انتخاباتی در صدا و سیما به این مهم کمک می کند اما بهتر آن است که روش و منش نامزدها و آسیب شناسی عملکرد گذشته ی هریک، از زوایای مختلف و توسط کارشناسان نیز بیش از این به بحث گذاشته شود. ما دانشجویان دغدغه مند نسبت به آینده ی نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب معتقدیم که هرکجا مسئولین نگاه تیزبین، نقاد و حقیقت طلب دانشجویان جوان را مورد اهتمام و اعتماد قرار دادند پیش رفتیم و هرگاه غیر از این بود گرفتار محافظه کاری و انسداد و رکود شدیم. لذا ما دانشجویان در شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت به جنابعالی که مسئولیت خطیر ریاست رسانه ی ملی را برعهده دارید، پیشنهاد می دهیم که از نمایندگان دیدگاه های مختلف دانشجویی جهت تبیین ، تشریح و روشنگری مسائل مربوط به انتخابات پیش رو در برنامه های اصلی دعوت به عمل بیاورید تا ضمن پایان دادن به شائبه ی سیطره ی نفوذ دولت بر صدا و سیما، رسالت انقلابی خود را ایفا نمایید.

با احترام
شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت