دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 28 ساعت :
» اخبار » دولت تدبیر و امید اکنون ناقض شعارهای خود در سال ۹۲ است
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - پرونده - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

دولت تدبیر و امید اکنون ناقض شعارهای خود در سال ۹۲ است

فروردین ۱۹, ۱۳۹۶ 6۰79

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛علیرضا صفرپور دبیر انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عضو دفتر تحکیم وحدت با اشاره به رفتار وزیر راه و شهرسازی در برخورد با یکی از خبرنگاران، گفت: متاسفانه شاهدیم دولت مدعی اخلاق مداری حداقل‌های مسائل اخلاقی و قانونی از جمله نمونه‌های تاسف بار برخورد آقای آخوندی با یک خبرنگار را رعایت نمی‌کند.

وی افزود: این نوع رفتار وزیر راه و شهرسازی فارغ از اینکه خبرنگار چه سوالی پرسیده است نشان از خوی پشت پرده دولت می‌دهد، چرا که نمونه‌ها صرفا یک یا دو نمونه نیست به طوریکه برخورد وزیر بهداشت با فرماندار بدره نیز حاکی از همین مساله است و از همه تاسف‌بارتر برخوردی است که شخص رئیس جمهور در برخورد با منتقدان دارد که آنها را بی شناسنامه و بی سواد می‌خواند.

صفرپور ادامه داد: عدم مسئولیت‌پذیری و عدم پاسخگویی در دولت زمانی خود را به وضوح نشان می‌دهد که وزرا و مسئولان جای خود را محکم دانسته و خود را ملزم به پاسخگویی ندانند چراکه با همه اتفاقات اخیر که در وزارت راه و شهرسازی دیدیم حقا و انصافا استیضاح و عزل وزیر حداقل کاری بود که مجلس باید انجام می‌داد اما دیدیم مجلس تبدیل به وکیل الدوله شده است و لیست امید  بجای دفاع از حقوق مردم از جناح خود دفاع می‌کند و اخلاقیات را زیر پا می گذارد.

عضو دفتر تحکیم وحدت اظهار داشت: بلا شک همه این رفتارهای دون و ناشایست مسئولان در حافظه عموم خواهد ماند و دولت، نتیجه این مسائل را در صندوق‌های رای می‌بیند.
وی با بیان اینکه انتظار مردم از دولت این بود که در روزهای پایانی خاطره خوش از خود برجای بگذارد، گفت: شاهدیم که دولت در روزهای پایانی هم چیزی جز زشتی برجای نمی‌گذارد، ما نیازمند رئیس جمهور و مسئولانی هستیم که ضمن قدرت مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی حلم و صبر نیز داشته باشند و با دشمنان برخورد با شدت و با دوستان با رحمانیت برخورد کنند.
صفرپور گفت: دولت تدبیر و امید اکنون ناقض شعارهای خود در سال ۹۲ است در صورتی که رئیس جمهور و دیگر مسئولان باید بدانند مردم تک تک جملاتی که وعده داده شده است را پرسش و مطالبه خواهند کرد و این دوران عدم پاسخگویی دولت به زودی به پایان خواهد رسید و یقینا مردم بهترین‌ها را برای ریاست جمهوری انتخاب می‌کنند.

منبع: فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت