پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 02 ساعت :
» اخبار » معامله سیاسی بین دولت و اصلاح طلبان
اخبار - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

معامله سیاسی بین دولت و اصلاح طلبان

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵ 7۰77

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)،  محمدحسین قائدشرف دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگویی ضمن اشاره به معرفی گزینه جدید از طرف جریان اصلاح‌طلب در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: عملکرد آقای روحانی آ‌نچنان ضعیف بوده است که جریان اصلاحات که از حامیان وی در انتخابات سال ۹۲ بودند این روزها سخن از امکان معرفی نامزد جدیدی در انتخابات می‌کند.

وی ادامه داد: این مساله نشان از جایگاه ضعیف عملکردی رئیس‌جمهور دارد و نشان دهنده آن است که جریان اصلاحات نمی‌خواهد تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد روحانی قرار دهد. زیرا از عملکرد ضعیف دولت یازدهم واهمه دارد.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: اصلاح‌طلبان به خوبی می‌توانند وضعیت خود را آنالیز کنند زیرا آنها می‌دانند در شرایط فعلی توان دادن گزینه مستقل در فضای سیاسی کشور را ندارند. آنها می‌دانند که در فضای کنونی درست است که روحانی عملکرد بسیار ضعیفی داشته است اما فضا به گونه‌ای نیست که اصلاح‌طلبان بتوانند گزینه جدیدی را معرفی کنند.

قائدشرف اظهار داشت: بخشی از این نوع صحبت‌ها برای ایجاد بازی سیاسی در جهت گرفتن امتیازات بیشتر از روحانی است. زیرا عملکرد دولت یازدهم نه تنها از طرف طیف انقلابی و ارزشی مطلوب نبوده بلکه از نظر جریان اصلاحات نیز مورد قبول نبوده است اما به نظر این رفتار اصلاح‌طلبان یک معامله سیاسی بین دولت و آنها است اما احتمالا شاهد معرفی نامزدی از طرف اصلاح‌طبان نخواهیم بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت