شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 27 ساعت :
» اخبار » نامه سرگشاده دفتر تحکیم وحدت به رییس بنیاد شهید تهران
اخبار - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

نامه سرگشاده دفتر تحکیم وحدت به رییس بنیاد شهید تهران

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵ 7۰91

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، در این نامه آمده است: به علت عدم تطابق و برای روشن شدن افراد تقصیر کار و همچنین یافتن راه حل برای مشکلات همسر محترم این جانباز گرامی ،درخواست می شود تا یک جلسه فوری با حضور خانواده محترم جانباز و اعضای دفتر تحکیم وحدت، برقرار شود .

 

متن نامه به صورت زیر است:

 

بپرهیزید از دعا و آه مظلوم ، به درستى که طرفدار حق او خداوند است.

جناب اقای صمیمی رییس بنیاد شهید تهران بزرگ

در چند روز اخیر خبر خودسوزی همسر یکی از جانبازان همه ما را در بهت و حیرت قرار داده است.خبر به شدت هولناک و فاجعه بار بود و هنوز که هنوز است درک این ماجرا برای ما غیر قابل تصور است.

چگونه می شود که در ام القری جامعه اسلامی همسر یکی از کسانی که جانش را برای برپایی این نظام فدا کرده و به درجه ی رفیع جانبازی نائل گشته، برای احقاق حقوق اولیه اش از یک نهاد ظاهرا انقلابی، مجبور می شود صورت خود را به آتش بکشد تا بتواند صدای خود را به گوشهای سنگین مسولین برساند.

شدت فاجعه رخ داده به حدی بالا است که اذهان عمومی در بهت و حیرت فرورفته و منتظر پاسخ اقناع کننده می باشد.

لازم به ذکر است که سانسور رسانه ای و عدم ارائه گزارشی صحیح از جزئیات واقعه نه تنها خشم ملت را کاهش نداده بلکه آن را دوچندان خواهد کرد.

لذا ما دانشجویان انقلابی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ( دفتر تحکیم وحدت ) بعد از شنیدن خبر این فاجعه ی هولناک بنا به وظیفه اسلامی خود تصمیم گرفتیم تا پیگیر این ماجرا گشته و از کم و کیف آن آگاهی یابیم و اقدامات انقلابی متناسب را انجام دهیم.

در همین راستا روز گذشته به سراغ خانواده جانباز مورد نظر رفتیم واز شرایط آن ها مطلع شدیم ،اما در همایش روز گذشته که شما لب به سخن در این موضوع گشودید مسائلی مطرح شد که با سخنان و شرح حال خانواده جانباز مطابقت ندارند.
به علت عدم تطابق و برای روشن شدن افراد تقصیر کار و همچنین یافتن راه حل برای مشکلات همسر محترم این جانباز گرامی ،درخواست می شود تا یک جلسه فوری با حضور خانواده محترم جانباز و اعضای دفتر تحکیم وحدت، برقرار شود تا هر چه سریعتر به این وضعیت رسیدگی شود و ملت در جریان امور قرار گیرند.

بدیهی ست که ما دانشجویان حق طلب دست از پیگیری ماجرا تا حصول نتیجه بر نمی داریم.

والسلام علی من اتبع الهدی

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت