جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » پاسخ راسخ دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت به فضاسازی های ضدانقلاب علیه این اتحادیه
اخبار - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

پاسخ راسخ دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت به فضاسازی های ضدانقلاب علیه این اتحادیه

اسفند ۱, ۱۳۹۵ 8۰121

به گزارش تحکیم نیوز( پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، محمدحسین قائدشرف دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگویی، تصریح کرد: دیروز خبری در کانال منتسب به آیت‌الله منتظری منتشر شد که در آن اشاره به دیدار دانشجویان دفتر تحکیم وحدت در سال ۸۷ با وی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به متن و خبر لازم است که این را بگویم که در سال ۸۷ دفتر تحکیم وحدت هیچ دیداری با آیت‌الله منتظری نداشت و مجموعه‌ اعضای دفتر تحکیم نظرات و افکار وی را خارج از دایره انقلاب می‌دانند.

این فعال دانشجویی با طرح این سؤال که چرا از نام دفتر تحکیم در کانال منتسب به آیت‌الله منتظری استفاده شده است،‌ اظهار داشت: به دلیل جایگاه دفتر تحکیم وحدت به عنوان قدیمی‌ترین پایگاه دانشجویی قصد سوءاستفاده از آن را داشته‌اند تا آن دیدار را در سطح کلان جنبش دانشجویی نشان دهند البته ممکن است افرادی نیز دیداری با وی داشته‌اند.

قائد شرف ادامه داد: احتمالاً به صورت غیرقانونی افرادی از جمله بهاره هدایت و عربشاهی که خود را دفتر تحکیم وحدت معرفی می‌کنند با وی دیدار داشته‌اند. این افراد کارنامه سیاهی دارند و در زمان حمله اسرائیل به غزه از اسرائیل حمایت کردند و به صورت جریان جعلی مأمور سوءاستفاده از دفتر تحکیم شده‌اند.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت اضافه کرد: دفتر تحکیم با افرادی مثل بهاره هدایت مرزبندی شفاف دارند و آنان را ضدانقلاب می‌دانند و در مقابل این افکار می‌ایستد. برخی قصد دارند از نیروهای بیرون ریخته شده از جریان دانشجویی هویت جدید ایجاد کنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دفتر تحکیم مقابل بازی‌های رسانه‌ای خواهد ایستاد و از این مسأله نخواهد گذشت و باید مجریان کانال منتسب به آیت‌الله منتظری پاسخی شفاف ارائه دهند و در غیر این صورت محکم و از طریق قضایی این مسأله را دنبال خواهیم کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت