جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » برای چند روز هم شده مدیریت بحران استان را به رزمندگان مدافع حرم بسپارند
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها - یادداشت - یادداشت ها

برای چند روز هم شده مدیریت بحران استان را به رزمندگان مدافع حرم بسپارند

بهمن ۲۹, ۱۳۹۵ 5۰88

به گزارش تحکیم نیوز(پایگته خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، وحید رزگر، دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی (ره) در رابطه با بحران استان خوزستان و اظهارات موجود ، یادداشتی ارائه کرد:

مصطفی تاجزاده با اظهار دلواپسی به خوزستان در بیانی شاذ فرموده‌اند که “وقتی حفظ اسد مهم تر از پاسداری از خوزستان شد دیدن چنین وضع ناگواری نیز دور از انتظار نبود”

خدمت ایشان باید گفت جناب آقای تاجزاده! مشکل را باید در درون جست؛ ناتوانی دولت مورد حمایت ویژه جنابعالی درحل این‌گونه مشکلات چه ربطی به حضور ما در سوریه دارد؟

امروز ضعف؛ ناتوانی و بی تدبیری مجریان امر آنقدر روشن است که حتی آقای دکتر عارف ریس فراکسیون امید نیز ملاحظه کاری را کنار گذاشته و صراحتاً از دولت خواسته‌اند در قضیه خوزستان جدی تر وارد عمل شود.

درثانی امروز که ظهور فردی مانند ترامپ باعث حیرت و استیصال شما خوش بینان شده و دوستان دولتی‌تان عاجزانه کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفته‌اند همین حضور و نفوذ ما در منطقه هست که موجب افزایش اقتدار ملی و ایجاد بازدارندگی شده است و گرنه امروز در مقابل گردنکشی های رئیس جمهور آمریکا چاره‌ای جز تسلیم نداشتیم.

در خاتمه به آقای تاج زاده پیشنهاد می‌کنم با توجه به عجز و ناتوانی دولت در حل معضلات پیش آمده در خوزستان و در راستای رفع دلواپسیشان از رئیس جمهور محترم بخواهند برای چند روز هم شده مدیریت بحران استان را به چند تن از رزمندگان مدافع حرم استان خوزستان بسپارند تا مدعیان لاف‌زن اندکی درس غیرت و وطن دوستی یاد بگیرند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت