شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 27 ساعت :
» اخبار » مدیر تراز جمهوری اسلامی یعنی مدیری که تقوا داشته باشد
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - اخبار مهم انجمن ها - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها

مدیر تراز جمهوری اسلامی یعنی مدیری که تقوا داشته باشد

بهمن ۱۷, ۱۳۹۵ 7۰399

به گزارش تحکیم نیوز‌(پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، سالار حدیدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان(تحکیم وحدت) در گفت و گو با نسیم زنجان گفت: مدیر تراز جمهوری اسلامی یعنی مدیری که اکثر شاخصه های مدیریت جهادی و انقلابی در او جمع باشد.

وی افزود: از جمله این شاخص ها می توان به پاک دستی و ساده زیستی و از همه مهمتر تخصص و مهارت در حوزه مربوطه اشاره کرد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: می توان گفت که مدیر تراز جمهوری اسلامی یعنی مدیری که تقوا داشته باشد و این تقوا هم بنا بر سخن شهید چمران، یعنی  هم دارای تخصص و هم تعهد باشد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: امام راحل تعارفی صحبت نمی کردند؛ بلکه خطری را می دیند که امروز ما با شدت تمام آن را حس می کنیم و آن عدول از انقلابی گری به محافظه کاری است .

حدیدی افزود: وقتی مدیران این نظام که باید جز دغدغه انقلاب و مردم فکر دیگری نداشته باشد، دچار زد و بند های سیاسی برای بقای بیشتر شدند، ما نمی توانیم دم از اصلاح امور بزنیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: همین ها مردم را نسبت به برخی آرمان ها و شعائر انقلاب دلسرد می کنند و اگر هم تا امروز همین مردم جلوی انحلال انقلاب توسط مدیران! راگرفته اند به خاطر صداقت در کلام و عملکرد مسئولین انقلابی مانند رهبری معظم و حفظ خون شهداست و گرنه هیچ کس چک سفید امضا به برخی از این آقایان نداده است.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: ما در برهه حساسی از تاریخ انقلاب به سر می بریم که به تعبیری می توان آن را سر عقل آمدن انقلاب نامید و آن هم چهل سالگی این نظام مقدس است.

وی افزود: راز و رمز های زیادی که عدد چهل دارد و همچنین عمر پختگی و کمال یک انسان و به تعبیری نظام های اجتماعی می باشد و ما را به اینده امیدوارتر می کند.

حدیدی در پایان اظهار داشت: برخی مسئولین بایستی از نظام تصفیه شوند و انشالله در آستانه چهل سالگی انقلاب، شاهد تصفیه این نظام از برخی مدیران و مسئولینی باشیم که نه تنها خود را برای خدمت به مردم به زحمت نمی اندازند؛ بلکه انقلاب، مردم و همه این آرمان ها را هم برای تامین منافع شخصی و حزبی و سیاسی خود می خواهند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت