سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 29 ساعت :
» اخبار » امروز حتی حامیان آقای رییس جمهور به دلیل وجود این کارنامه درخشان دچار تردید و سردرگمی شده اند
اخبار - اخبار انجمن ها - تحکیمی ها - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها

امروز حتی حامیان آقای رییس جمهور به دلیل وجود این کارنامه درخشان دچار تردید و سردرگمی شده اند

بهمن ۱۴, ۱۳۹۵ 6۰66

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، مهدی کریمخانی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه با بیان اینکه ما در روزها و ماه های پیش رو شاهد کارهای غیرقابل پیش بینی ترامپ خواهیم بود، به تشریح برخی موارد در رابطه با انتخابات پیش رو پرداخت.

کریمخانی تصریح کرد، ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با ممنوعیت ورود اتباع ۷کشور مسلمان و زندانی کردن کودک خردسال ایرانی به خاطر دلایل امنیتی،به سیاست های از قبل تعیین شده و همیشگی آمریکا جامه عمل پوشانید و نشان داد هرکس با هر تفکری روی کار بیاید به این سیاست ها عمل خواهد کرد.

وی با شعار های قبل از انتخابات و همچنین کارهای انجام شده بعد از انتخابات نشان داد که مصر بر مواضع تند خود بوده و به این سیاست های شاید ناخواسته، تن خواهد داد.

وی ادامه داد: این موضوع برای افرادی که حتی سررشته کمی از سیاست دارند، قابل فهم و درک است حال دولتمردان ما با راهنمایی ها و توصیه های مداوم مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات جای بسی تعجب است که این چنین اشتباهاتی را انجام دادند که نشان از تصمیمات عجولانیه ایشان برای برقراری روابط با کدخدا بود و حال به جای قبول اشتباهات گذشته خود و تلاش برای جبران اشتباهات خود سعی دارند با دادن شعارهایی آمریکا ستیزانه اما نرم، به پیشواز انتخابات دوره بعد بروند. امروز حتی حامیان آقای رییس جمهور به دلیل وجود این کارنامه درخشان دچار تردید و سردرگمی شده اند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه ضمن تاکید بر اینکه رییس جمهور باید اشتباهات خود را قبول کند اظهار کرد: آقای روحانی اگر میخواهند در انتخابات پیش رو به عنوان نامزدی مطرح در دید جامعه باشند، باید به جای دادن شعارهای آمریکاستیزانه ی معنی دار، برنامه هایی جامع و اصولی برای زیر نظام های نظام اسلامی (نظام بانکداری،نظام بورس،نظام آموزشی،…) ارائه دهند و مانند این دوره تمام سیاست ها، برنامه ریزی ها و اقدامات را روی مسائل واهی مانند برجام نگذارند که امروز تمام هم و غم دولت بسته به یک تصیم شخصی مانند ترامپ باشد.

در انتها کریمخانی انتظار رسیدگی به تخلفات آقای حسین فریدون و شفاف سازی حقوق های برخی از وزیران از سوی رییس جمهور را یادآور شد و عنوان کرد: این موضوعات سنگ بنای خوبی برای دولت های بعدی نیز خواهند شد تا همه ی مردم بدانند که هر کس در هر جایگاهی قرار دارد در مقابل قانون یکسان میباشد. که در غیر این صورت سیاستمداران نظام اسلامی و مردم هر چه زودتر فردی اصلح با تیمی کارآمد و بابرنامه را برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف نظام اسلامی،معرفی می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت