یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 28 ساعت :
» اخبار » رئیس جمهور باید طلایه‌دار برخورد با «حسین فریدون» باشد
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

رئیس جمهور باید طلایه‌دار برخورد با «حسین فریدون» باشد

بهمن ۴, ۱۳۹۵ 9۰89

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ مهدی عباسی‌مهر دبیر اسبق دفتر تحکیم وحدت  ضمن اشاره به صحبت‌های محسنی اژه‌ای در مورد ارتباط «دانیال‌زاده» یکی از ابر بدهکار بانکی با «حسین فریدون» تصریح کرد: در بحث مبارزه با فساد دارای منطق، الگو و روش روشن و جامعی هستیم.

وی ادامه داد: رویکرد مبارزه با فساد در بیانات رهبری و امام (ره) مبتنی بر اندیشه‌های اهل‌بیت و به خصوص امیرالمومنین است. حضرت علی (ع) بدترین برخوردها را با تخلف و دست‌درازی حاکمان اسلامی به بیت‌المال داشته و بیشترین مخالفت‌ها نیز با حکومت ایشان به خاطر همین سختگیری‌ها در بیت‌المال است.

عضو ادوار دفتر تحکیم وحدت گفت: برخوردهای امیرالمومنین(ع) با عقیل و نامه‌های ایشان به مالک اشتر و همچنین برخورد با طلحه و زبیر می‌تواند چراغ روشن مبارزه با فساد برای ما باشد.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه مردم برخورد حاکمان را با فساد در جامعه می‌بینند، اظهار داشت: بدیهی است مسئولین باید در برابر خواسته‌های نامشروع و دخل و تصرف‌ها به بیت‌المال حساسیت‌های دوچندانی داشته باشند.

عباسی‌مهر تأکید کرد: رئیس جمهور باید طلایه‌دار برخورد با «حسین فریدون» باشد و زودتر از دستگاه قضایی، خود به این پرونده ورود کند و برخورد سختگیرانه را با عوامل آن خواستار باشد.

منبع: فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت