شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 27 ساعت :
» اخبار » آقای رئیس جمهور ! وظیفه ی دانشجویی به دولت اعلام شد اما واکنشی دریافت نشده است
اخبار - اخبار برگزیده - پرونده - سرخط خبرها

آقای رئیس جمهور ! وظیفه ی دانشجویی به دولت اعلام شد اما واکنشی دریافت نشده است

بهمن ۳, ۱۳۹۵ 4۰86

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ دفتر تحکیم وحدت با انتشار نامه ای سرگشاده خواستار رسیدگی به پرونده اتهامات حسین فریدون، برادر رییس جمهور شدند.

متن کامل نامه بدین شرح است:

جوان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت است و بر این اساس جوانان و دانشجویان ایران، سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که احساس مسئولیت برای آینده ی انقلاب اسلامی را وظیفه ی خود می دانند.

جوانان و دانشجویانی که بارها و بارها نشان داده اند که مسائل مهم کشور را با دقت نظر بررسی کرده و مشکلاتی که جامعه و ملت ایران را درگیر کرده است به مسئولین هشدار داده اند.

مطالبه گری و بررسی موشکافانه مسائل راهی پیش روی جوانان و دانشجویان نخبه ی این سرزمین است تا درد جامعه را به گوش مسئولین برسانند و در راستای بهبود شرایط کشور گام بردارند.

اقدامی که همواره از سوی دانشجویان انقلابی پیگیری شده است اما متاسفانه مطالبات دانشجویان راه به جایی نمی برد و گوش شنوایی در دولت ، فریاد حق طلبی آنان را  نمی شنود.

آقای رئیس جمهور ! بارها و بارها صدای دانشجویان به شما رسید و درخواست ها، ابراز نگرانی ها، مطالبات و راه کارهای برون رفت از مشکلات بر حسب وظیفه ی دانشجویی به دولت اعلام شد اما واکنشی دریافت نشده است.

نمونه ای از چنین بی توجهی به دانشجویان، نامه ای با امضای ۱۰۴ تشکل دانشجویی به جنابعالی در مورد پرونده ی برادر محترم شما جناب آقای حسین فریدون می باشند.

جناب آقای روحانی از شما انتظار می رود برخورد شما در برابر مطالبات دانشجویان متناسب با شان و جایگاه آن ها باشد. نادیده گرفتن خواست و توان دانشجویان به مثابه نابودی بخش عظیمی از سرمایه ی ملی است.

دفتر تحکیم وحدت ضمن اعلام حمایت از تمام مطالبات حق طلبانه ی دانشجویان انقلابی در سراسر کشور ، آقای رئیس جمهور ! بارها و بارها صدای دانشجویان به شما رسید و اعلام شفاف نتیجه ی بررسی به جامعه ی دانشجویی را دارد.       

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت