شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 04 ساعت :
» اخبار » پیام تسلیت انجمن اسلامی بین المللی امام خمینی(ره) برای درگذشت آتش نشانان
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده

پیام تسلیت انجمن اسلامی بین المللی امام خمینی(ره) برای درگذشت آتش نشانان

بهمن ۱, ۱۳۹۵ 5۰89

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ بدنبال حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران و به شهادت رسیدن تعدادی از غیورمردان آتش نشان،انجمن اسلامی دانشجویان (عضو دفتر تحکیم وحدت)دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) پیام تسلیتی صادر کرد.

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا ترجمه: از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده اند. احزاب آیه ۲۳
متاسفانه خبر درناک  شهادت تعدادی از آتش نشانان عزیزمان در آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران را دریافت نمودیم . در زمانی که در فضای سیاسی کشور عده ای شانه از تقصیر خالی می کند .آتش نشانانی جان برکف تا اخرین نفس برای حفظ جان و اموال مردم بر دل حوادث می زنند.
این جان برکفان الگویی هستند برای تمامی اقشار ملت ،که بدون هیچ چشم داشتی و برای رضای خدا  مدافع منافع مردم می باشند .
این خبر دردناک که در آستانه سال ۹۶ رخ داد .سانحه ای بود دردناک که تا عمق وجود ما را سوزاند .

انجمن اسلامی دانشجویان (عضو دفتر تحکیم وحدت)دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) این حادثه دردناک را در ابتدا به مقام معظم رهبری (مدظله عالی)،مردم شریف ایران وخانوادهای شهدا تسلیت گفته و ارزوی صبر برای بازماندگان آنها می نماید .همچنین برای آسیب دیدگان این فاجعه، آرزوی به دست آوردن هر چه سریع سلامتیشان را داریم .

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت