شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 27 ساعت :
» اخبار » انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی ارومیه : هاشمی در طول حیات خویش از موثرین جامعه خود بوده است
اخبار - اخبار انجمن ها - بیانیه - بیانیه ها - بیانیه های مهم - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی ارومیه : هاشمی در طول حیات خویش از موثرین جامعه خود بوده است

دی ۲۰, ۱۳۹۵ 5۰121

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)،دفتر انجمن اسلامی عضو دفتر تحکیم وحدت دانشگاه صنعتی ارومیه در پی درگذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگهانی فوت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی غم دیگری برای یاران انقلاب آفرید ، غمی که جامعه ی جمهوری اسلامی ایران را در حیرت فرو برد. تاسف و تاثر از این حادثه ی ناگوار برای یار دیرین معمار کبیر انقلاب و رهبری، احساسیت که توانایی بیان این اندوه را در خود ندارد. ایشان استاد برجسته ی اعتقاد ، استقامت و سیاست بودند که خسران وجود ایشان برای انقلاب و انقلابیون سخت خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در طول عمر با عزت خویش خدمات بسیار ارزشمندی را نسبت به انقلاب ، مردم و رهبری به انجام رساندند. ایشان از سالهای پیش از انقلاب با مجاهدات و رشادت های خودشان و با استقامت در زیر شکنجه های وحشیانه نسبت به اعتقاداتشان ادای دین نمودند و امام بزرگوار را تا لحظه ی پیروزی همراهی نمودند و در کنار ایشان ثابت قدم ماندند و زمینه را برای ظهور مردم در امور فراهم نمودند.

ایشان بعد از پیروزی انقلاب نیز با حضور فعال خود در عرصه های مهم و ارکان نظام جمهوری اسلامی به رشد و نمو انقلاب کمک های شایان ذکری را به آنجا رساندند و نهال انقلاب اسلامی را با کمکهایشان تنومند ساختند و در عرصه ی جهاد و مقاومت نیز آموزگاری توانا بودند که روحیه ی انقلاب و شهادت را در دل یاران انقلاب و مردم زنده نگاه داشته بودند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در برهه ی ریاست جمهوری ایشان نیز برای کشور و ملت ایران مثمر ثمر واقع شدند و به عنوان بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران عمل کردند که توانستند کشور را با وجود تمامی مشکلات بازسازی نمایند اما در همین برهه هم حرف هایی از فعالیت و همسویی با مشارکتی ها و استارت پروژه ی نفوذ فرهنگی از این دوران باعث رنجش انقلابیون در آینده میشود که نباید نادیده گرفت و پسندیده نیست.

ایشان در طول حیات خودشان از موثرین جامعه خود بوده اند و بر تکیه بر همین مبانی توانسته اند خدمات شایانی را برای انقلاب به انجام برسانند و هیچگاه نمی توان خدمات ایشان را نادیده گرفت و این اقدامات را کمرنگ جلوه داد اما در سالهای اخیر روش و منش حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در موضعگیری هایشان سبب این موضوع گشت  که حول شخصیت و مواضع ایشان دوگانگی فکری ایجاد بشود که این موضوع برای این یار دیرین انقلاب خوش آیند نبود، لازم بذکر است نگرفتن موضع مشخص و مورد نظر سران نظام از این استاد انقلاب در موضوع فتنه با توجه به توصیه ی رهبری به بزرگان انقلاب برای موضع گیری به همراه صراحت بیان دراین موضوع و قدیس دانستن فرزندان و حمایت های وی از ایشان، ابزاری در دست معاندان داخلی و خارجی برای  غرض ورزی نسبت به انقلاب و شخص عالی قدر ایشان گردید.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه ( عضو دفتر تحکیم وحدت ) این غم بزرگ و جانکاه را به خانواده ایشان ، یاران با وفای ایشان و انقلاب و همچنین مردم غیور جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض مینماید و با صیانت از دستاورد های این شخص عالی قدر آمرزش خداوند برای ایشان، طول عمر با عزت برای همراهان ایشان در انقلاب را از خداوند منان مسئلت میطلبد.

« والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته »

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت