جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رابطه با حماسه ۹ دی، بیانیه ای صادرکرد
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار مهم انجمن ها - بیانیه - بیانیه ها - بیانیه های مهم - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رابطه با حماسه ۹ دی، بیانیه ای صادرکرد

دی ۹, ۱۳۹۵ 7۰78

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (عضو دفتر تحکیم وحدت)، در رابطه با حماسه ۹ دی، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

همه می دانند اگر در جامعه ای پراکندگی نباشد و همگی حول یک محور به سمت آرمان های خویش در حرکت باشند ، هیچ گروه و حزبی بر سر رسیدن آنها به مقصدشان نمی تواند مانعی ایجاد کند .

گناه بزرگ برخی از سیاسیون این بود که قبل از حوادث سال ۸۸ با ایجاد این پراکندگی و چند دستگی بین مردم سعی کردند تا مردم را از محوریت دین و ولایت فقیه به سمت حزب و اهداف حزبی هدایت کنند و در فتنه ای پیچیده و با حمایت انگلیس و آمریکا به اهداف خود برسند و در این راستا ماهها تلاش کردند .

ولی به یکباره در نه دی اراده مردم با به صحنه آوردن اراده خدا تمام نقشه های شان را بر آب داد و در تاریخ ماندگار شد .

تجربه تاریخی نه دی و حضور مردم در عرصه مبارزه با استکبار داخلی و خارجی ، علامتی دیگر از حضور خدا در تاریخ ما برای عبور از این نوع تفکر است ، همانطور که در پیروزی انقلاب و آزادی خرمشهر و در شن های طبس و… حاضر بود.

اگر این تجربه را در قلب خود روشن نگه داریم و به نصرت خدا در هر لحظه امیدوار باشیم قطعا از دسیسه ها و تحریم ها و گردنه های پیچیده تر  نیز به سلامت خواهیم گذشت .

انجمن اسلامی دانشجویان (عضو دفتر تحکیم وحدت) ضمن محکومیت مجدد اتفاقات سال ۸۸ تنها راه عبور از مشکلات و جلوگیری از فتنه های جدید را اعتماد به خدا و حضور مردم ، عدم اطمینان به دشمنان و فریب خوردگان داخلی و آزادی ملت از دسته بندی های خیالی موجود و از تفکرات وابسته میداند و از هیچ امری در راه تحقق آنها فروگذار نخواهد کرد .

و السلام علی من اتبع الهدی

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت