شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » دانشگاه عزمی برای رسیدگی به وضعیت کاندیداهای انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه شهید رجایی ندارد
اخبار - اخبار انجمن ها - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

دانشگاه عزمی برای رسیدگی به وضعیت کاندیداهای انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه شهید رجایی ندارد

آذر ۳۰, ۱۳۹۵ 5۰60

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، جمعی از کاندیداهای انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه شهید رجایی در نامه‌ای به هیات نظارت بر تشکل‌های این دانشگاه اعلام کرد: گویا دانشگاه عزمی برای رسیدگی به وضعیت بلاتکلیفی کاندیداهای انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه شهید رجایی ندارد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
هیات محترم نظارت بر تشکلهای اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
با عرض سلام و احترام
ما کاندیداهای انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه شهید رجایی هستیم که تلاش می کنیم به این شیوه صدای اعتراضمان را به گوش شما مسئولین برسانیم.

انتخابات انجمن اسلامی در طی روند طبیعی خود در حال انجام بود و ما به سبب علاقه به فعالیت تشکلی و فعالیت در این تشکل ریشه دار و بعد از اعلامیه رسمی هیئت نظارت اقدام به ثبت نام و کاندیداتوری در انتخابات شورای مرکزی آن نمودیم و بعد از گذشت مدت مدیدی هنوز از اعلامیه های بعدی و حتی روند تایید یا رد صلاحیت خود بی اطلاعیم!!!
این روند طولانی آن قدر غیر طبیعی بود که بارها از طریق مسئولین مربوطه اقدام به اعتراضات شفاهی نمودیم اما متاسفانه هر بار با جوابی در خور توجه روبرو نشدیم. بعد از افتتاح یکی از تشکلات دانشگاه این روند غیر طبیعی برای ما مشهود شد که چرا به خاطر انصراف تعدادی از کاندیداها و باقی ماندن حدود ۷۱ نفر از آن ها در حالی که به طور کاملا قانونی و طبیعی امکان برگزاری انتخابات بود به یکباره شنیدیم که انجمن اسلامی به حالت معلق در آمده!!! و نسبت این انصراف ها و تعلیق انجمن اسلامی به بهانه ۳ تشکله بودن دانشگاه و افتتاح یک تشکل تازه را متوجه نشدیم!!!
ما کاندیداهای انتخابات قانونی شورای مرکزی انجمن اسلامی به شما مسئولین در روند برگزاری یک انتخابات اعتماد نمودیم اما با این اتفاقات نمیدانیم که باید به مسئولین خود چگونه نگاه کنیم؟! الان این تعداد کاندیداها به این روند اعتراض داریم و ابهاماتی برایمان ایجاد شده که آیا این تشکل خاص همان چند نفر بوده که در صورت نبود آن ها باید تعلیق شود؟! آیا این دوستان که مدعی دموکراسی هستند این نسخه را فقط بشرط بدست آوری قدرت قبول دارند یعنی دموکراسی بشرط بنده؟! دلیل قانع کننده شما مسئولین برای توجه به درخواست این تعداد محدود و عدم توجه و حتی احترام اندک برای اکثریت باقی کاندیداها چه بود؟! این ابهامات و این روند کاملا غیر طبیعی و حتی غیر قانونی را چگونه می خواهید جمع بندی کنید؟! شما صیانت کنندگان از قانون هستید و در صورت انجام این دست اقدامات غیر قانونی از جانب شما چه انتظاری از سایرین خواهد رفت؟!

شاید اگر ما که پایبند قانون هستیم سر و صدایی سیاسی میکردیم و صدایمان رسانه ای می شد، منزلتی قابل توجه در نظر شما داشتیم! مگر در نظر شما دانشجویی با دانشجوی دیگر چه فرقی می کند که در اجرای قانون تبعیض قائل می شوید؟ مگر غیر از این است که پیگیری هایمان هم حتی در چارچوب قانون بوده؟

از این گذشته جواب ما کاندیداهای بلاتکلیف مورد ظلم واقع شده که در این قضیه مظلوم ترین افراد بودیم را چه میدهید؟!

متن بالا نامه ارسال شده به مسئولین دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در ۲۲ آذرماه تقاضای رسیدگی به وضعیت انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه را ارائه نمودیم. اکنون ما کاندیداهای انتخابات انجمن اسلامی بعد از یک هفته از گذشت اعتراض کتبی خود به مسئولین دانشگاه و ندیدن هیچ اقدامی از جانب مسئولین بزرگوار این ظلم را به گوش همه دستگاه های مسئول و همه حق طلبان و اذهان حق طلب دانشجویی میرسانیم.

ما از طریق دانشگاه به نتیجه ای نرسیدیم و فکر میکنیم دانشگاه عزمی برای رسیدگی به این وضعیت ندارد که از به ثمر نرسیدن اعتراضات کتبی و شفاهی بسیار که با مسئولین بزرگوار دانشگاه در میان گذاشتیم، این عدم رسیدگی و نبود اراده رسیدگی کاملا مشهود است.

از دستگاه های ناظر و مسئول تقاضا داریم که به وضعیت ما و این انتخابات بلاتکلیف مانده رسیدگی کنند.

 

رونوشت: حجت الاسلام و المسلمین محمدیان ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها
رونوشت:وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر فرهادی
رونوشت: جناب آقای دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی

لا یحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم…

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت