سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 29 ساعت :
» اخبار » انجمن اسلامی تلاش کند در تمامی زمینه ها صاحب نظر باشد.
اخبار - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

انجمن اسلامی تلاش کند در تمامی زمینه ها صاحب نظر باشد.

مهر ۹, ۱۳۹۵ 8۰97

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)، جلسه اعضاء انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین با جناب آقای دکتر قوامی;نائب رئیس کمسیون برنامه و بودجه برگزار شد.
روز گذشته جلسه ای خصوصی در دفتر انجمن اسلامی دانشگاه اسفراین با حضور اعضاء شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان و دکتر هادی قوامی برگزار شد.
در این جلسه مطالباتی در ارتباط با قرارداد های جدید نفتی IPC و عدم سازگاری آن با اقتصاد مقاومتی و نیز مسائل روز اقتصادی و اجتماعی مورد سوال و بررسی قرار گرفت.وی در پاسخ به این سوال گفت: بنده از جمله سوال کنندگان از وزیر نفت در مورد این قرار داد ها بودم.

 

photo_2016-10-01_00-48-08
هادی قوامی نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در جمع اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه اسفراین در پاسخ به سوالی درباره قرداد مبارزه با پولشویی fatf و لزوم نظارت نمایندگان بر  این قرارداد های بعضأ خطرناک تاکید کرد که در زمینه مسائل دفاعی و امنیتی خود با هیچکس تعارفی نداریم و به اهمیت آن واقف هستیم.
وی همچنین با تجلیل از فعالیت های انجمن های اسلامی افزود;انجمن اسلامی از مجموعه های ریشه دار در دانشگاه هاست و بنده خاطرات شیرینی از مطالبه گری در زمان حضور خود در این مجموعه اصیل را دارم.
وی ادامه داد: انجمن اسلامی باید تلاش کند در تمامی زمینه ها صاحب نظر باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت