شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 11 ساعت :
» اخبار » جشن افتتاحیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور مهندس نوروزی
افتتاحیه
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - اخبار مهم انجمن ها

جشن افتتاحیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور مهندس نوروزی

مهر ۷, ۱۳۹۵ 5۰159

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛جشن افتتاحیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان عضو ( دفتر تحکیم وحدت) با استقبال پرشور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

قبل از آغاز مراسم افتتاحیه از همه دانشجویان دانشگاه با گل استقبال گردید و همچنین فرم عضویت و بروشور تحکیم بین آن‌ها توزیع شد، که با بازخورد خوب همراه با رضایتمندی کامل دانشجویان مواجه گردید. سپس با تلاوت قرآن و سرود ملی مراسم افتتاحیه رساما آغاز گردید. در ابتدای مراسم جناب آقای پوریا ابراهیمی دبیر محترم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان (دفتر تحکیم وحدت) به میهمانان و دانشجویان خوش‌آمد گفت و سپس جناب آقای محمد حسین قائد شرف دبیر دفتر اتحادیه تحکیم وحدت با سخنرانی زیبا دانشجویان راتشویق به کار تشکیلاتی کردند.

بعد از سخنرانی دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، نمایش کمدی اجرا شد که بسیار مورد توجه میهمانان قرار گرفت. پس از اجرای نمایش جناب آقای مهندس نوروزی از ادوار دفتر تحکیم وحدت سخنانی را در رابطه با گذشته تحکیم وحدت و اهداف تحکیم وحدت فعلی ارائه کردند. در لحظات پایانی مراسم افتتاحیه از گروه بغض دعوت شد و باعث هیجان و شادی در بین حاضران در مراسم شد. در انتهای برنامه از جناب دکتر محمدصادق صبا متخصص اطفال جهت ایراد سخنرانی دعوت گردید که دانشجویان را با نصایح بسیار خوب و پسندیده  و سخنان خوبشان مستفیض کردند. در پایان مراسم از همه میهمانان گرامی که در مراسم شرکت کردند همراه با نکتار و کیک پذیرایی شد و همچنین با دادن یادبودی (سوغات همدان) به میهمانان عزیز ( دکتر محمدصادق صبا، مهندس نوروزی، آقای قائد شرف، آقای مقدسی، آقای فاطمی) آن‌ها را بدرقه کردند و مراسم با استقبال بی‌نظیر به پایان رسید.

۶

۵

۴

۳

۲

۱

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت