شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 20 ساعت :
» مصاحبه ها » مصاحبه » مقدسی: دولت از شعار به عمل روی بیاورد
مصاحبه - مصاحبه ها

مقدسی: دولت از شعار به عمل روی بیاورد

فروردین ۲۰, ۱۳۹۵ 5۰279

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛حسن صادق مقدسی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر عمل به اقتصاد مقاومتی بجای شعار، اظهار داشت: محور اصلی اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیت‌های درونی برای رونق اقتصادی است.

وی افزود: اینکه امروز مشاهده می‌شود کشور در حوزه اقتصاد با مشکلات بسیاری روبرو است بدین خاطر است که قاچاق، فساد، واردات بی‌رویه و بی‌تدبیری مسئولین تمامی ندارد. دولت باید برای برداشتن موانع تولید از شعار به عمل روی بیاورد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: آمریکا نیز بدین خاطر که ما در مقابل فشارهای اقتصادی آنان تسلیم شویم اینگونه القاء می‌کند که اگر با غرب و آمریکا رابطه داشته باشیم، مشکلاتمان حل می‌شود. برخی‌ در داخل نیز همین موضوع را ابتدا درخصوص برجام عنوان کردند و بعد شعار برجام ۲ و ۳ سر دادند و اینکه مذاکره با آمریکا می‌تواند مشکلات ما را حل کند.

مقدسی با بیان اینکه مذاکره و توافق با آمریکا جز خسران نتیجه دیگری ندارد، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بیان فرمودند، هرگونه توافق با آمریکا یعنی ما باید تمام تعهداتمان را انجام دهیم اما آمریکا از اجرای تعهداتش سرباز می‌زند و این هم بخاطر بدعهدی و خدعه‌گری آمریکا است.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در پایان خاطرنشان کرد: خوب است دولتمردان بجای بزک‌کردن برجام و برداشته شدن تحریم‌ها به فکر عمل به اقتصاد مقاومتی باشند.

 

منبع:فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت