جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 25 ساعت :
» بیانیه ها » نامه دفتر تحکیم وحدت به روحانی : مخالفت های کلامی و عملی شما با رهبر انقلاب به ضررتان خواهد بود
بیانیه ها - بیانیه های مهم - تحکیمی ها

نامه دفتر تحکیم وحدت به روحانی : مخالفت های کلامی و عملی شما با رهبر انقلاب به ضررتان خواهد بود

اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۵ 8۰90

به گزارش ایگاه خبری تحلیلی تحکیم نیوز، دفتر تحکیم وحدت در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور خواستار کاهش حاشیه ها و هیجانات روانی در جامعه شدند.

متن کامل نامه به شرح زیر میباشد:

بسمه تعالی
لا حول ولا قوه الا باالله

جناب آقای حسن روحانی!
دولت ها عموما در آغاز کار برای تثبیت جایگاه خود در بین مردم به فرافکنی، ایجاد دو قطبی های سرگرم کننده، حاشیه سازی و قرار دادن خود در حاشیه ای امن می پردازند تا در زمان مناسب اقدامات و خدمات خود و پاسخگویی به انتظارات مردم را جایگزین آن کنند. اما ظاهرا دولت شما پس از سه سال همچنان در گام اول مانده است.

آقای رئیس جمهور! به لطف خداوند با ملتی مواجه هستید که به پای این انقلاب عزیزان خود را فدا کرده اند و این مشی شما را تاب نخواهند آورد. مخالفت های کلامی و عملی شما در رابطه با سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری نه تنها جایگاه تان را در بین این ملت بالاتر نخواهد برد؛ بلکه به ۴ساله بودن دولت تان قطعیت بیشتری می بخشد. چرا که پیامد های این مخالفت ها در کارنامه تان به ثبت رسیده است.
آنچه از لجاجت های شما در مسئله ی برجام عاید این ملت شد، توهین و تحقیر کشورهای خون ریز و جیره خواران آنان و حتی ناامیدی برخی ملت های آزاده از علمداری نظام جمهوری اسلامی در میدان مبارزه با کفر بود؛ نه رفع تحریم ها و گشایش اقتصادی. رکود ناشی از انتظار به بار نشستن ثمرات پسابرجام گریبانگیر اقتصاد کشور شده است و دولت رکود تحقق اقتصاد مقاومتی را نیز به وجود سرمایه های خارجی وابسته می داند. تحریم هایی که در هر مرحله برداشتن شان منوط به کسب امتیازی دیگر می شود مسلما با تقدیم اسلامیت نظام محقق خواهد شد و ظاهرا شما نیز در ادامه ی روند قبلی تان با مطرح ساختن اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی در پی تحقق این مهم اید.

جناب رئیس جمهور! اظهار قدرت نظام و برپایی رزمایش های نظامی غیرت و غرور را در دل هر ایرانی ای زنده می کند و به شما نیز که معتقد به مذاکره به هر قیمتی هستید دست برتر را می دهد. این موضوع کدام هدف مگوی دولت شما را تحت الشعاع قرار می دهد که با آن مخالفت می کنید؟
بد دل هایی که امیدی به حل مشکلات کشوردر پای میز مذاکرات نداشتند اکنون به یقین رسیده اند. توقیف اموال ایران توسط دادگاه عالی آمریکا در دوره ی اعتماد و احترام متقابل پسابرجامی اتفاق افتاده است نه در دوره ی ۸ ساله ی دولت قبل! توجیه مدام رفتار های چپاولگرانه و مستکبرانه ی آمریکا و اکتفا به یک محکومیت دیپلماتیک ساده از جانب شما اعتماد نسبی ملت به دولت را متزلزل خواهد کرد.

اقای روحانی! شما متولی ارشاد جامعه اید؛ نه متولی حمایت از ناهنجاری ها. پرداختن به این قبیل امور دستان خالی دولت شما را از پاسخگویی به این ملت و انتظارات بی حدی که بوجود آورده اید پر نخواهد کرد. کار از ۱۰۰ روز و ۱۰۰۰ روز هم گذشته است. برای حفظ هویت مستقل مردم کاری نمی کنید برای بهبود معیشت شان کاری کنید.

و کلام آخر اینکه آقای رئیس جمهور!
سه سال است که با القای هیجانات و مشغله های بی مورد در پی فرصت خریدن هستید وبا مخالفت های پنهانی و علنی خود با مقام ولایت خسارات جبران ناپذیری را به این ملت تحمیل کرده اید. زمانی تا انتهای دولت ۴ساله تان نمانده است. آرای شکننده ی سال ۹۲ با به حاشیه راندن مطالبات حقیقی مردم، درسال ۹۶ قطعا متلاشی خواهد شد. برای استمرار دولت ۴ ساله ی خود هم که شده مردم ایران را از انتظارعبث بهشت پسابرجام رها کنید.

شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت
۱۶م اردیبهشت ماه ۱۳۹۵

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت