جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 03 - 29 ساعت :
» سرخط خبرها » از باج برجام تا تاب تحکیم/پیوند دوباره جنبش دانشجویی با نماز دشمن شکن
سرخط خبرها - یادداشت - یادداشت ها

از باج برجام تا تاب تحکیم/پیوند دوباره جنبش دانشجویی با نماز دشمن شکن

شهریور ۱, ۱۳۹۵ 8۰260

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)، حسین خسروی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در یک یادداشت دانشجویی به بررسی سخنرانی پیش از خطبه های نماینده دفتر تحکیم وحدت در نماز جمعه تهران پرداخت.

متن کامل این یادداشت را میتوانید در زیر مطالعه نمایید :
از باج برجام تا تاب تحکیم
پیوند دوباره جنبش دانشجویی با نماز دشمن شکن….
حضور دانشجویان برای ارائه نطق در تریبون نماز جمعه تهران  با توصیه ی مقام معظم رهبری و شروع طوفانی دفتر تحکیم وحدت اصیل ترین رکن  جنبش دانشجویی اغاز شد و بار دیگر ندای عدالت خواهی را با صدایی رسا و به دور از  وابستگی جناحی  به گوش ملت ومسئولان  رساند.
دفتر تحکیم وحدت که به راستی در راه عدالتخواهی و ارمان گرایی بحران های طاقت فرسایی را متحمل شد،امروز نشان داد ذره ای از حقوق این ملت و انقلاب کوتاه نخواهد امد وظلم وچپاول در حق مردم  مظلوم ومستضعف را تاب نمی آورد .در این برهه ی زمانی دبیر دفتر تحکیم با نشانه گرفتن موضوعات اقتصادی  روز ،خبر از وقوع فتنه ای از جنس اقتصاد میدهد.
دقیق تر که بنگریم متوجه خواهیم شد  نکته ای ظریف را مد نظر قرار داده چرا که امروزبرخی  فتنه گران دیروز، دیگر  در کف خیابان نیستند بلکه بر مناصبی نشسته اند که میتوانند فاجعه ای حتی بدتر از کرسنت را رقم بزنند .
اما انصاف این نماینده جنبش دانشجویی تاحدیست که نه تنها اصلاح طلب واصولگرا برایش تفاوتی ندارد بلکه حتی از مردم مومن ومتدین حاضر در نماز جمعه  نیز با محوریت اسلام مطالبه گری می کند

در این نماز جمعه تاریخی شاهد بودیم  که اعتماد  مقام معظم رهبری به  نسل جوان و سپردن تریبون نمازجمعه به آنها می تواند  دایره مطالبه گری را از تمام مسئولان حتی محسنی اژه ای  تا دلسوزترین اقشار ملت یعنی امت حزب الله حاضر در نماز جمعه گسترش دهد .امیدواریم برای  این شروع رویایی ادامه ای درخشان شاهد باشیم

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت