شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 20 ساعت :
» یادداشت ها » امروز تمام دنیا صدای مظلومیت مسلمانان را می شنوند
یادداشت ها - یادداشت های مهم

امروز تمام دنیا صدای مظلومیت مسلمانان را می شنوند

دی ۱۵, ۱۳۹۴ 4۰157

میثم یعقوبی؛امروز تمام دنیا صدای مظلومیت مسلمانان را می شنوند
پس از گذشت مدتها از قتل عام مسلمانان میانمار، هنوز اندکی از شهادت شیخ زکزاکی در نیجریه نگذشته است که اعدام مظلومانه شیخ نمر و یارانش توسط حکومت جاهل عربستان نشانه¬ی بارز دیگری از مظلومیت شیعیان و هراس استکبار جهانی و جیره خواران او از مسلمانان و شیعیان می باشد. تا حدی که موج اعتراضات نسبت به این اقدام وحشیانه عربستان تنها به جهان اسلام ختم نشد و هر مسلمان و غیرمسلمانی در جای جای این کره¬ی خاکی از این اقدام ناجوانمردانه¬ی عربستان در قبال مردم کشورش غمگین و متاسف شد. حتی در قلب لندن و نیویورک هم مردم با برگزاری راهپیمایی و به دست گرفتن پلاکاردها اظهار ناراحتی خود را به معرض نمایش جهانیان گذاشتند تا عربستان جاهل بداند که امروز تمام دنیا صدای مسلمان را میشنوند.
از دولت محترم بخصوص شخص ریاست محترم جمهور و وزیر امور خارجه انتظار میرود تا در اموری که مرتبط با جهان اسلام و ایران اسلامی است طلایه دار اقدامات قهرآمیز ویا صلح آمیز باشند و بدانند که دانشجویان این مرز و بوم همواره پشتیبان کشورشان خواهند بود.
و در آخر از دانشجویان و همسنگران عزیزم در عرصه¬های متفاوت سیاسی و غیرسیاسی کشور انتظار داریم تا با عقلانیت و هوشیاری بیشتری فعالیت کنند و همه¬ی جوانب اقدامات خود را بسنجند تا خدایی ناکرده دچار اشتباه نشویم و خود گزند دست دشمنان ندهیم. گرچند عربستان خود اولین کشوری خواهد بود که از قطع روابط دیپلماتیک با ایران ضربه خواهد دید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت