چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 16 ساعت :
» اخبار » مینو خالقی و پشتیبانان وی با آبروی نظام بازی کردند
اخبار - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - سرخط خبرها

مینو خالقی و پشتیبانان وی با آبروی نظام بازی کردند

اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۵ 6۰146

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛محمدحسین قائدشرف دبیر دفتر تحکیم وحدت اظهار داشت: بالاخره موضوع جنجال‌برانگیز مینو خالقی با رأی شورای حل اختلاف قوا خاتمه پیدا کرد. البته در این خصوص موضوعات مختلفی وجود دارد که باید رسیدگی شود.

وی افزود: یک بعد این موضوع حمله به شورای نگهبان است که سال‌ها از طرف اصلاح‌طلبان دنبال می‌شود، به‌طوری که جنجال‌های رسانه‌ای مختلفی علیه شورای نگهبان سازماندهی‌ می‌شود که مسئله مینو خالقی هم در این پازل دسته‌بندی می‌شود.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: فردی که خود به کارهایی که انجام داده آگاه است وارد عرصه رقابت می‌شود و به ناحق می‌خواهد در یک جایگاهی قرار گیرد، اما اصلاح‌طلبان و پشتیبانان مینو خالقی در برابر افرادی که می‌خواهند جلوی این اقدام به‌ناحق را بگیرند، فضاسازی می‌کنند که مسئولان امنیتی باید با این اقدامات برخورد قاطع کنند.

منبع: فارس

قائدشرف اضافه کرد: اگر امروز در مقابل اقدامات خالقی و پشتیبانان وی برخورد قاطعی صورت نگیرد، باید منتظر باشیم همین افراد مشکلات دیگری را برای دیگر نهادهای نظام به وجود‌ آورند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت، با اشاره به دستگیری فردی که اسناد مینو خالقی را منتشر کرده است، گفت: اقدام سریع دستگاه امنیتی در این خصوص نشان می‌دهد، این دستگاه‌ها می‌توانند با دیگر جرائم نیز به همین‌گونه عمل کنند. حال سرعت عمل دستگاه‌های امنیتی چرا درباره مینو خالقی و پشتیبانان وی که پنجه به صورت نظام انداخته‌اند، صورت نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: ما سیل عظیمی از تهمت‌ها و افتراها را علیه نظام و شورای نگهبان مشاهده کردیم، اما چرا با عوامل اینها برخورد نمی‌کنند. اولویت برخورد با مینو خالقی و پشتیبانان وی بیش‌تر از منتشرکننده عکس‌های او است.

قائدشرف در پایان خاطرنشان کرد: باید با مینو خالقی و پشتیبانان وی که علیه شورای نگهبان اقدام کرده‌اند، برخورد قاطعی صورت گیرد تا دفعه بعد کسی به خود اجازه ندهد با آبروی نظام بازی کند و موج بی‌اعتمادی در کشور به راه بیندازد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت