شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 20 ساعت :
» اخبار » سی و نهمین نشست پایان دوره اتحادیه تحکیم وحدت
اخبار - اخبار برگزیده - گزارش

سی و نهمین نشست پایان دوره اتحادیه تحکیم وحدت

مرداد ۲, ۱۴۰۱ 11۰376

علی بزرگخو، دبیر دفتر تحکیم وحدت : سی و نهمین نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت از ۲ تا ۶ مرداد ماه با شعار ساختار مردم سالار و تحول پایدار و با حضور جمعی از فعالین سیاسی و رسانه‌ای کشور در دانشگاه الزهراء برگزار می‌شود.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم حکمرانی مان را مردمی کنیم باید بتوانیم ساختار‌های متناسب با این حکمرانی مردمی را ایجاد کنیم. با این اوصاف پرسش اساسی ما در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت این است که چطور میشود این ساختار‌های مردم سالار را ایجاد کرد.

بزرگخو بیان کرد: ساختار مردم سالار، ساختاری متناسب با حکمرانی مردمی و ساختاری پاسخگو است و ما با هر مسئول و فعال سیاسی و رسانه‌ای که در نشست دعوت میشود در خصوص الزامات مورد نیاز برای تحقق این شعار به بحث و گفتگو می‌پردازیم.

وی اضافه کرد: در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت چهار کرسی آزاداندیشی با عنوان برهان و آوینیسم و با موضوع اقتصاد مردمی، کنشگری سیاسی زنان، آگاهی بخشی و مرجعیت فکری و جنگ شناختی برگزار و در نهایت مقالات برتر مشخص خواهند شد.

بزرگخو تصریح کرد: بازدید از نمایشگاه‌های دستاورد‌های جمهوری اسلامی به عنوان نماد اقتدار جمهور اسلامی بخش دیگری از برنامه‌های نشست پایان دوره تحکیم وحدت است که با هدف جهاد تبیین برای دانشجویان اجرا می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت